Graczom, którym spędzają sen z powiek wymagania sprzętowe najnowszej odsłony Call of Duty, o podtytule World at War uspokajamy. Jak wiadomo, gra tworzona jest na dobrze znanym silniku z czwartej części, który poza generowaniem pięknej grafiki i efektów, cechował się niskimi wymaganiami. Z opublikowanej przez Treyarch specyfikacji wynika, że są one nieznacznie większe od tych z Call of Duty 4.
Artur Nowak
Graczom, którym spędzają sen z powiek wymagania sprzętowe najnowszej odsłony Call of Duty , o podtytule World at War uspokajamy. Jak wiadomo, gra tworzona jest na dobrze znanym silniku z czwartej części, który poza generowaniem pięknej grafiki i efektów, cechował się niskimi wymaganiami. Z opublikowanych przez Treyarch specyfikacji wynika, że są one nieznacznie większe od tych z Call of Duty 4.
Są to oczywiście minimalne wymagania, na razie producent nie podał rekomendowanych. Gra zadebiutuje jeszcze w tym roku, w wersjach na platformy: PC, Xbox 360, PS3 oraz Wii. Po więcej informacji na jej temat odsyłamy Was do naszej encyklopedii.
Więcej:Wymagania Black Ops 7 są zgodne z oczekiwaniami. Nowy CoD pójdzie nawet na karcie sprzed 10 lat
GRYOnline
Gracze
Steam
0