Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 6 maja 2008, 12:00

autor: Piotr Doroń

Wystartowała cyfrowa dystrybucja w wydaniu Blizzarda

Systemy cyfrowej dystrybucji nieustannie zyskują na popularności. Nie jest więc dla nas zaskoczeniem ostatnia inicjatywa firmy Blizzard Entertainment, która zdecydowała się na otwarcie nowego działu internetowego Blizzard Store, dzięki któremu nabędziemy, a następnie pobierzemy na dysk większość produkcji tego dewelopera.

Systemy cyfrowej dystrybucji nieustannie zyskują na popularności. Nie jest więc dla nas zaskoczeniem ostatnia inicjatywa firmy Blizzard Entertainment, która zdecydowała się na otwarcie nowego działu internetowego Blizzard Store, dzięki któremu nabędziemy, a następnie pobierzemy na dysk większość produkcji tego dewelopera.

Aktualnie w skład oferty wchodzą jednak tylko trzy tytuły. Są nimi: StarCraft: Anthology (oryginalny StarCraft oraz dodatek Brood War), Warcraft III: Reign of Chaos, a także Warcraft III: The Frozen Throne. Pierwszą pozycję można nabyć, a następnie pobrać, za równowartość 14,99 dolarów, natomiast dwie kolejne za 19,99 dolarów. Docelowo w ramach Blizzard Store będziemy mogli zakupić zdecydowaną większość hitów Blizzarda. Kolejne tytuły zostaną udostępnione już niedługo.

Start Blizzard Store wiąże się także z rozpoczęciem stałej loterii, za pośrednictwem której zarejestrowani użytkownicy sklepu będą mogli powalczyć o wstęp do zamkniętych beta-testów kolejnych produktów Blizzarda. Ostatnią nowością jest możliwość rejestracji kluczy CD, dzięki czemu dodamy nabyte przez nas gry do swojego konta. Rejestracja wiązać się będzie z możliwością darmowego ściągnięcia na dysk cyfrowych wersji tych gier (w chwili obecnej system wspiera StarCrafta, StarCraft Battlechest, StarCraft Anthology, Warcraft III: Reign of Chaos, Warcraft III: The Frozen Throne, a niebawem dołączą także Diablo II, Diablo II: Lord of Destruction oraz Diablo II Battlechest).

Piotr Doroń

Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

więcej