Wykreuj własne środowisko 3D, czyli ile kosztuje licencja na engine Unreal?

Co łączy takie bestsellery, jak Tom Clancy’s Splinter Cell i Unreal Tournament 2003? Otóż obie pozycje powstały w oparciu o graficzny engine Unreal, który stworzyli fachowcy z korporacji Epic Games. Jednak ów „silnik” nie został udostępniony autorom wirtualnych przygód Sam’a Fisher’a za darmo.

Radosław Grabowski

Co łączy takie bestsellery, jak Tom Clancy’s Splinter Cell i Unreal Tournament 2003? Otóż obie pozycje powstały w oparciu o graficzny engine Unreal, który stworzyli fachowcy z korporacji Epic Games. Jednak ów „silnik” nie został udostępniony autorom wirtualnych przygód Sam’a Fisher’a za darmo.

Aby uzyskać licencję na wykorzystanie całego zestawu „nierealnych” algorytmów, niezbędne jest uiszczenie jednorazowej należności w wysokości 300.000 USD i dodatkowo płacenie 3-procentowych tantiem. Od tego ostatniego obowiązku można się uwolnić poprzez wybranie wyższej stawki początkowej, czyli 600.000 USD.

„Tworzymy tylko to, co jest nam potrzebne. Klient może wprowadzać w naszym dziele poprawki według własnego uznania. Ale zwykle nie zachodzi taka potrzeba, gdyż całość przeszła mordercze testy jeszcze na etapie powstawania.” – powiedział Mark Rein, wiceprezydent firmy Epic Games.

Więcej informacji: https://www.epicgames.com/

Tom Clancy's Splinter Cell

Tom Clancy's Splinter Cell

PC PlayStation Xbox Nintendo
po premierze

Data wydania: 28 listopada 2002

Informacje o Grze
8.3

GRYOnline

8.3

Gracze

8.8

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl