Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 21 września 2003, 10:04

autor: Krzysztof Bartnik

World of Warcraft – rzecz o miastach

Pracownikom firmy Blizzard Entertainment nie można odmówić pomysłowości. Pomimo tego, że proces developingu poszczególnych tytułów trwa parę ładnych lat, gracze i tak z miejsca rzucają się na sklepy. Cały haczyk tkwi tutaj w informowaniu fanów o rzeczach, jakie będą mogli zobaczyć w ukończonym dziele - takie doniesienia pojawiały się przy okazji Diablo 2, Warcrafta III, czy dodatku The Frozen Throne. Podobna „taktyka” stosowana jest również przy World of Warcraft - nadchodzącej produkcji MMORPG, osadzonej w świecie Azeroth. Tym razem możemy bliżej przyjrzeć się olbrzymim miastom, do jakich trafimy podczas przygody z pełną wersją programu.

Pracownikom firmy Blizzard Entertainment nie można odmówić pomysłowości. Pomimo tego, że proces developingu poszczególnych tytułów trwa parę ładnych lat, gracze i tak z miejsca rzucają się na sklepy. Cały haczyk tkwi tutaj w informowaniu fanów o rzeczach, jakie będą mogli zobaczyć w ukończonym dziele - takie doniesienia pojawiały się przy okazji Diablo 2, Warcrafta III, czy dodatku The Frozen Throne. Podobna „taktyka” stosowana jest również przy World of Warcraft - nadchodzącej produkcji MMORPG, osadzonej w świecie Azeroth. Tym razem możemy bliżej przyjrzeć się olbrzymim miastom, do jakich trafimy podczas przygody z pełną wersją programu.

Oto pełna lista ujawnionych miast:

  • Stormwind (Ludzie)
  • Ironforge (Krasnoludy)
  • Darnassus (Nocne Elfy)
  • Orgrimmar (Orkowie)
  • Undercity (Nieumarli)
  • Thunder Bluff (Taureni)

Każdy z sześciu ośrodków miejskich stanowi stolicę dla jednej z ras. Za murami poszczególnych metropolii znajdziemy dzielnice związane z profesją danej postaci (np. dzielnica magów czy wojowników), tawerny (nowe questy do wykonania), mnóstwo sklepów (handel), a także specjalne areny do prowadzenia walk PvP (player vs. player).

Po więcej szczegółów w tej sprawie zapraszam Was pod ten adres.