Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 12 lipca 2006, 11:26

Wielki turniej Rise of Nations: Rise of Legends

Wczoraj firma CD Projekt wypuściła polską wersję demonstracyjną gry Rise of Legends. Zbiegło się to z dużo większą inicjatywą związaną z tym tytułem, tym razem zaaranżowaną przez developera i wydawcę gry, jak również przez firmy Intel, ATI i Logitech. Mowa o ogólnoświatowym turnieju „Rise of the Ultimate Champion”.

Wczoraj firma CD Projekt wypuściła polską wersję demonstracyjną gry Rise of Legends. Zbiegło się to z dużo większą inicjatywą związaną z tym tytułem, tym razem zaaranżowaną przez developera i wydawcę gry, jak również przez firmy Intel, ATI i Logitech. Mowa o ogólnoświatowym turnieju „Rise of the Ultimate Champion”.

Celem rywalizacji jest wyłonienie najlepszego gracza w Rise of Nations: Rise of Legends, a wziąć w niej udział mogą wszyscy, którzy przekroczyli 13 rok życia, za wyjątkiem obywateli takich państw jak: Kuba, Iran, Libia, Północna Korea, Sudan i Syria. Zwycięzca wzbogaci się o kwotę 40 tysięcy dolarów, zaś pozostałym, „najlepszym” przyznane zostaną mniejsze nagrody pieniężne, składające się na sumę 60 tysięcy dolarów. Ponadto uczestnicy otrzymają sprzęt komputerowy firm Intel, ATI i Logitech.

Wielki turniej Rise of Nations: Rise of Legends - ilustracja #1

Mistrzostwa będą miały miejsce 12 stycznia 2007 roku. Aby się do nich zakwalifikować powalczyć trzeba będzie w spotkaniach wstępnych, jakie odbędą się 15 września, 13 października i 17 listopada tego roku. Wszystkie mecze będą się toczyć za pośrednictwem sieci Internet. Najlepsza ósemka zmierzy się zaś na żywo w finale (tu wymagany jest wiek minimum 18 lat).

Aby zapisać się do zawodów wystarczy wejść na stronę studia Big Huge Games i dopełnić formalności (podać email etc). Tam też najdziecie szczegółowe zasady turnieju.

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej