W opracowywanej przez Zombie Studios grze Rogue Warrior, za sztuczną inteligencję wirtualnych przeciwników odpowiadać będzie technologia o nazwie Kynapse – poinformowała wczoraj firma Bethesda Softworks, która wspomniany wyżej produkt zamierza opublikować na rynku.
W opracowywanej przez Zombie Studios grze Rogue Warrior, za sztuczną inteligencję wirtualnych przeciwników odpowiadać będzie technologia o nazwie Kynapse – poinformowała wczoraj firma Bethesda Softworks, która wspomniany wyżej produkt zamierza opublikować na rynku.

Reprezentujący firmę Bethesda Softworks Todd Vaughn nie ukrywa, że na podjęcie takiej, a nie innej decyzji duży wpływ miała pełna integracja technologii Kynapse z silnikiem Unreal Engine 3, który będzie napędzał przygotowywany produkt. Autorzy grymogą korzystać z zaawansowanych procedur sztucznej inteligencji, używając do tego narzędzi zaprojektowanych przez studio Epic Games, a to znacznie ułatwia im pracę i pozwala zaoszczędzić mnóstwo czasu.
Stworzona przez firmę Kynagon technologia Kynapse została użyta w kilku tytułach, które ujrzały już światło dzienne, m.in. Bet on Soldier, Crackdown i Black.
Więcej:„Tyrania większości”. Twórca Fallouta ostro o tym, kto decyduje o prawdzie w grach
Gracze
Steam

Autor: Krystian Smoszna
Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.