Tim Schafer ucina spekulacje na temat swojej nowej produkcji

Tim Schafer, założyciel studia Double Fine i producent słynnych Psychonauts, zabrał głos w sprawie ostatnich rewelacji norweskiego serwisu Gamer.no, poświęconych jego najnowszej produkcji. Dokonał tego w trakcie specjalnego spotkania z dziennikarzami, przeprowadzonego w ramach lipskich targów Games Convention.

Piotr Doroń

Tim Schafer, założyciel studia Double Fine i producent słynnych Psychonauts, zabrał głos w sprawie ostatnich rewelacji norweskiego serwisu Gamer.no, poświęconych jego najnowszej produkcji. Dokonał tego w trakcie specjalnego spotkania z dziennikarzami, przeprowadzonego w ramach lipskich targów Games Convention.

Swoją wypowiedź rozpoczął od ucięcia wszelkich plotek i spekulacji. „W ostatnim czasie dyskutowano w sieci o tym, jakobym w trakcie rozpoczętych właśnie targów Games Convention miał zaprezentować po raz pierwszy swoją najnowszą grę. Tak się niestety nie stanie. Nie zostałem upoważniony do tego, by zabierać głos w tej sprawie”, powiedział Schafer.

Główny producent przygodówki Grim Fandango, a także jeden z twórców Full Throttle oraz The Secret of Monkey Island zdradził jednak, że jego nowa gra zostanie wydana w przyszłym roku. Wszystko wskazuje na to, że bardziej w pierwszej jego połowie, niż w drugiej. Mamy nadzieję, że już niebawem Schafer podzieli się z nami choćby szczątkowymi informacjami na temat najważniejszych elementów swojego projektu (fabuły, systemu rozgrywki oraz docelowych platform).

Przypominamy, że norweski serwis Gamer.no poinformował, że nowa produkcja Schafera będzie najpewniej nosić tytuł Brutal Legend. Według redakcji Gamer.no bardzo ciekawie miałaby się prezentować nie tylko idea osadzenia w roli głównego bohatera popularnego na Zachodzie artystę (dokładnie rzecz ujmując - Jack Blacka), ale także i fabuła. Opowiadałaby ona historię upadłego muzyka rockowego, który trafia do Piekła, lecz uważając, że znalazł się tam omyłkowo decyduje się na podjęcie walki i próbę dotarcia do wymarzonego rock’n’rollowego Nieba.

Psychonauts

Psychonauts

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 19 kwietnia 2005

Informacje o Grze
8.1

GRYOnline

7.8

Gracze

9.6

Steam

8.9

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Piotr Doroń

Autor: Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2007-08-24
20:36

Antonowski Chorąży

Chciałbym zwrócić uwagę autorowi na nieścisłość:

Schafer był "jedynie" programistą w zespołach tworzącym Full Throttle i pierwszą część Monkey Island - ta ostatnia to przede wszystkim dziecko Rona Gilberta. :)

Dzieckiem Tima jest genialne Grim Fandango, ale też i Day of The Tentacle.

Komentarz: Antonowski
2007-08-24
21:05

jiker Senator

jiker

Oczywiście masz rację. Dziękuję za zwrócenie uwagi :).

Komentarz: jiker

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl