The Urbz: Sims in the City także w wersji PeCetowej?

17 września 2004 roku odbyła się światowa i polska premiera długo oczekiwanej gry The Sims 2. Przy okazji miał miejsce chat z Timem Le Tourneau, który w firmie Maxis był odpowiedzialny za sequel. Zapytano go między innymi, czemu The Urbz: Sims in the City (wielkomiejski wariant popularnych Simsów) planuje się zadedykować tylko konsolom (PS2, Xbox, GCN i GBA). Odpowiedź była cokolwiek zaskakująca.

Maciej Piotrowski

17 września 2004 roku odbyła się światowa i polska premiera długo oczekiwanej gry The Sims 2. Przy okazji miał miejsce chat z Timem Le Tourneau, który w firmie Maxis był odpowiedzialny za sequel. Zapytano go między innymi, czemu The Urbz: Sims in the City (wielkomiejski wariant popularnych Simsów) planuje się zadedykować tylko konsolom (PS2, Xbox, GCN i GBA). Odpowiedź była cokolwiek zaskakująca.

The Urbz: Sims in the City także w wersji PeCetowej? - ilustracja #1

Mianowicie Tim odpowiedział, że wydanie PeCetowej edycji jest prawdopodobne. Jest to jednak uzależnione od tego, czy nowy produkt odniesie sukces rynkowy. Osobiście myślę, że po triumfie, jaki odniosła pierwsza część The Sims, gra The Urbz jest z góry skazana na sukces. Jeżeli tak się stanie, to na pewno doczekamy się tytułowego produktu w wersji dla komputerów osobistych. Na razie pozostaje nam tylko czekać do listopada na moment, w którym konsolowa edycja stanie się wielkim hitem. Oto kilka przykładowych screenshotów:

The Urbz: Sims in the City także w wersji PeCetowej? - ilustracja #2
The Urbz: Sims in the City także w wersji PeCetowej? - ilustracja #3
The Urbz: Sims in the City także w wersji PeCetowej? - ilustracja #4
The Urbz: Sims in the City także w wersji PeCetowej? - ilustracja #5
The Urbz: Sims in the City także w wersji PeCetowej? - ilustracja #6
The Urbz: Sims in the City

The Urbz: Simowie w Mieście

The Urbz: Sims in the City

PlayStation Xbox Nintendo
po premierze

Data wydania: 7 listopada 2004

Informacje o Grze
7.6

Gracze

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2004-09-20
00:12

Krzych Ayanami Konsul

Jestem bardzo ciekaw jak oni sobie to wyobrażają. Jeśli gra ma być zrobiona porzadnie to programiści potrzebują około 3 lat na napisanie programu. A oni w ile chcą ją zrobić ? Parę miesięcy ?

Jeśli tak, to moim zdaniem to nie wypali.

Komentarz: Krzych Ayanami

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl