The Urbz: Sims in the City także w wersji PeCetowej?
17 września 2004 roku odbyła się światowa i polska premiera długo oczekiwanej gry The Sims 2. Przy okazji miał miejsce chat z Timem Le Tourneau, który w firmie Maxis był odpowiedzialny za sequel. Zapytano go między innymi, czemu The Urbz: Sims in the City (wielkomiejski wariant popularnych Simsów) planuje się zadedykować tylko konsolom (PS2, Xbox, GCN i GBA). Odpowiedź była cokolwiek zaskakująca.
Maciej Piotrowski
17 września 2004 roku odbyła się światowa i polska premiera długo oczekiwanej gry The Sims 2. Przy okazji miał miejsce chat z Timem Le Tourneau, który w firmie Maxis był odpowiedzialny za sequel. Zapytano go między innymi, czemu The Urbz: Sims in the City (wielkomiejski wariant popularnych Simsów) planuje się zadedykować tylko konsolom (PS2, Xbox, GCN i GBA). Odpowiedź była cokolwiek zaskakująca.

Mianowicie Tim odpowiedział, że wydanie PeCetowej edycji jest prawdopodobne. Jest to jednak uzależnione od tego, czy nowy produkt odniesie sukces rynkowy. Osobiście myślę, że po triumfie, jaki odniosła pierwsza część The Sims, gra The Urbz jest z góry skazana na sukces. Jeżeli tak się stanie, to na pewno doczekamy się tytułowego produktu w wersji dla komputerów osobistych. Na razie pozostaje nam tylko czekać do listopada na moment, w którym konsolowa edycja stanie się wielkim hitem. Oto kilka przykładowych screenshotów:





The Urbz: Simowie w Mieście
The Urbz: Sims in the City
Data wydania: 7 listopada 2004
Gracze
Komentarze czytelników
Krzych Ayanami Konsul
Jestem bardzo ciekaw jak oni sobie to wyobrażają. Jeśli gra ma być zrobiona porzadnie to programiści potrzebują około 3 lat na napisanie programu. A oni w ile chcą ją zrobić ? Parę miesięcy ?
Jeśli tak, to moim zdaniem to nie wypali.