Już jakiś czas temu firma Wanadoo Edition zachwycona europejskim sukcesem gry Dark Age of Camelot zdecydowała się stworzyć wraz z zespołem Nevrax nową, własną grę sieciową, zatytułowaną „Saga of Ryzom”. Do niedawna nie ujawniano żadnych szczegółów dotyczących tej produkcji, jednakże w najnowszym newsletterze i na uaktualnionej stronie gry zaprezentowano ogromną ilość informacji, które postaram się wam przedstawić...
Już jakiś czas temu firma Wanadoo Edition zachwycona europejskim sukcesem gry Dark Age of Camelot zdecydowała się stworzyć wraz z zespołem Nevrax nową, własną grę sieciową, zatytułowaną „Saga of Ryzom”. Do niedawna nie ujawniano żadnych szczegółów dotyczących tej produkcji, jednakże w najnowszym newsletterze i na uaktualnionej stronie gry zaprezentowano ogromną ilość informacji, które postaram się wam przedstawić...
Saga of Ryzom to klasyczny MMOcRPG, charakteryzujący się rzadkiej urody grafiką 3D i oczywiście unikalnym światem, wręcz stworzonym dla tysięcy graczy lubujących się w magii, walkach, rozwijaniu własnej postaci i wszystkich innych elementach, jakie zawiera dobra gra z tego gatunku (należy zaznaczyć, iż jest to nowy świat, nie stworzony w oparciu o już istniejące).

Jednakże twórcy planują zawrzeć w tej produkcji (na razie gra znajduje się w fazie „alfa”) kilka niezwykle interesujących/innowacyjnych cech jak choćby starzenie się postaci podczas gry, wpływające na jej możliwości (dzieci, dorośli i starcy) oraz możliwość płodzenia dzieci, które dziedziczą sławę i nazwisko po swych rodzicach. Ciekawą sprawą są też sezonowe zmiany pogody, tj. zima, pora deszczowa, itp. oraz podłoże polityczno-wojenne gry. Mamy bowiem cztery cywilizacje składające się z graczy oraz 80 plemion NPC-tów i wszystkie one próbują wywalczyć sobie dominację.
Poniżej główne cechy gry:
Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
Gracze

Autor: Przemysław Bartula
W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.