Dobrze zapowiadająca się pozycja polskiej grupy developerskiej Tannhauser Gate, gra The Roots - będąca połączeniem elementów akcji i cRPG - na światło dzienne wyjdzie dopiero w lutym 2005 roku, a nie jak wcześniej planowano – we wrześniu, br. Opóźnienie autorzy tłumaczą tym, że po prostu potrzebują na stworzenie tej gry więcej czasu, niż wcześniej każdy liczył.
Włodarczak Adam
Dobrze zapowiadająca się pozycja polskiej grupy developerskiej Tannhauser Gate, gra The Roots - będąca połączeniem elementów akcji i cRPG - na światło dzienne wyjdzie dopiero w lutym 2005 roku, a nie jak wcześniej planowano – we wrześniu, br. Opóźnienie autorzy tłumaczą tym, że po prostu potrzebują na stworzenie tej gry więcej czasu, niż wcześniej każdy liczył.

The Roots to jak już wyżej wspomnieliśmy, gra będąca połączeniem elementów akcji i cRPG, wzorowana na charakterystycznych japońskich cRPG-ach, jak: Golden Sun, Wild Arms czy Grandia. Akcja rozgrywa się w świecie fantasy, fabuła jest całkowicie liniowa - autorzy skupili się przede wszystkim na tym, by opowiadana przygoda była niezwykle atrakcyjna, wciągająca oraz nieprzewidywalna. Trójwymiarowa, szczegółowa grafika, rozległy i różnorodny świat, gęste lasy, góry, pustynia, przerażające cmentarzyska, czy też katakumby w połączeniu z około czterystoma różnymi przedmiotami (bronie, zbroje, artefakty, etc.), rozbudowanym systemem magii oraz blisko stoma rodzajami monstrów – dają bardzo pozytywny obraz tej produkcji. Wydawcą europejskim, tak jak i polskim, jest firma Cenega. Gra ukaże się na dwóch platformach jednocześnie – PC oraz Xbox.
Więcej informacji o grze:
Więcej:Nowy film przypomina o Men of War 2, rywalu Company of Heroes 3
 
0