The Orange Box na PS3 z kilkutygodniowym poślizgiem

Przed kilkoma godzinami informowaliśmy Was, że prace nad pakietem Half-Life 2: The Orange Box są bardzo bliskie ukończenia. Najprawdopodobniej ta pozytywna wiadomość dotyczy jednakże tylko dwóch edycji nadchodzącego produktu – wersji na pecety oraz konsole Xbox 360. Właściciele PlayStation 3 będą musieli poczekać na swoją odmianę „pomarańczowego pudełka” do listopada.

Marek Grochowski

Przed kilkoma godzinami informowaliśmy Was, że prace nad pakietem Half-Life 2: The Orange Box są bardzo bliskie ukończenia. Najprawdopodobniej ta pozytywna wiadomość dotyczy jednakże tylko dwóch edycji nadchodzącego produktu – wersji na pecety oraz konsole Xbox 360. Właściciele PlayStation 3 będą musieli poczekać na swoją odmianę „pomarańczowego pudełka” do listopada.

The Orange Box na PS3 z kilkutygodniowym poślizgiem - ilustracja #1

Taką informację podał ostatnio serwis IGN, który potwierdził jednocześnie, że użytkownicy komputerów osobistych oraz next-genów Microsoftu będą mogli zaopatrzyć się w The Orange Box już 9 października 2007. Redaktorzy amerykańskiego serwisu zapytali również głównego producenta Half-Life’a, Gabe’a Newella, czy osoby posiadające już w swej kolekcji podstawową wersję FPS-a oraz dodatek Episode One albo Two, będą mogły pobrać osobno add-ony Team Fortress 2 oraz Portal czy może zostaną zmuszone do ponownego kupna całego, złożonego z pięciu pozycji, zestawu.

Przedstawiciel Valve odpowiedział, że z technicznego punktu widzenia oddzielna dystrybucja programów za pomocą platformy Steam jest możliwa, jednak ostateczna decyzja w sprawie rozprowadzania gier nie została jeszcze podjęta. Wszelkie kroki muszą bowiem być konsultowane na bieżąco z koncernem Electronic Arts, wydawcą pudełkowej wersji The Orange Box.

The Orange Box

The Orange Box

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 10 października 2007

Informacje o Grze
8.5

Gracze

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2007-08-28
15:56

zanonimizowany409726 Generał

Ja nie gralem w HL2 ;)

Komentarz: zanonimizowany409726
2007-08-28
15:56

zanonimizowany487251 Centurion

albz74-> No nie wiem. Ja co prawda grałem, ale pewnie dużo graczy co przesiadali się z PS2 prosto na PS3, nie poznało tego tytułu.

Komentarz: zanonimizowany487251
2007-08-28
17:24

zanonimizowany251643 Legend

😁

No, nie wiem jak Wy ale ja po przeczytaniu tego tekstu upewniam się coraz bardziej że wersji na PS3 nawet kijem nie warto dotykać :P

Valve: "HL2 Orange uses 94% of Xbox 360's power, No use of PS3's SPU's"
Link: PSU.com

Quote:
PSU: What is the primary advantage with the technologies for next-gen? Are there differences between the 360 and PS3 that you found aided you in the game?

Valve: We defintiely feel next-gen technology aided truly in our development process. You know---you have complexer AI, you have more characters to work with, an enhanced ability to work with the animations on a higher scale--all that stuff. The only difference between the 360 and PS3--which both as a collective helped us develop The Orange Box is definitely there. For the 360 version of the game, we can probably say we are using around 93-94% of the console's power given our current optimization. With the PS3, we can't exactly say what power cap we reached, since no developer really knows where the boundary is for the PS3. We can tell you that in terms of the whole game together on the PS3, we are not even using the SPU's and it is purely built on the graphics card and Cell. We're still optimizing for PS3 more because we can, which can explain the slight delay to you. But no worries, everything is going smoothly to put down any rumors.

Kurde, nawet XMB używa SPE a ta gra nie :D To są spece od developingu :D

Komentarz: zanonimizowany251643
2007-08-28
18:40

zanonimizowany468254 Pretorianin

Ja z tego tekstu rozumiem tyle, że Valve wniskuje, że gra wyciska ok. 92-94% mocy x360, w przypadku PS3 nie jest to tak oczywise, gdyż jej moc nie jest oszacowana, a archtektura nie dokońca poznana i podczas developingu HL2 niewykorzystują nawet układów wspomagających cell'a SPU. Czyli znaczyć to może, że PS3 ma taki zasób mocy, że nie jest potrzebne wykorzystywanie tych zasobów. Opóźnienie bierze się z tego, że chcą bardziej dopasowac kod do PS3-całkiem logiczne i zrzomiałe. Niech się chłopaki uczą PS3.

Komentarz: zanonimizowany468254
2007-09-10
12:01

zanonimizowany146624 Legend

COVS to zaluj bo do tej pory nie powstal lepszy FPS

Komentarz: zanonimizowany146624

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl