Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 8 stycznia 2002, 11:03

Technolgia Geodesic Systems w Horizons: Empires of Istaria

Horizons: Empires of Istaria – na głos tych słów wielu fanów gier z gatunku MMOcRPG wstrzymuje oddech. Ten tytuł, tworzony już od paru ładnych lat przez firmę Artifact Entertainment zapowiada się mało powiedzieć bardzo dobrze. Gra jest naprawdę dużym i rozbudowanym projektem, dlatego też boryka się z dużymi problemami twórczymi i w związku z tym wielu graczy prorokuje, że Horizons nigdy nie zostanie wydana. Jednak teraz szanse jej ukończenia bardzo wzrosły ponieważ do Artifact Entertainment dołączyła firma Geodesic Systems, która wesprze zespół developerski własną technologią i oprogramowaniem.

Horizons: Empires of Istaria – na głos tych słów wielu fanów gier z gatunku MMOcRPG wstrzymuje oddech. Ten tytuł, tworzony już od paru ładnych lat przez firmę Artifact Entertainment zapowiada się mało powiedzieć bardzo dobrze. Gra jest naprawdę dużym i rozbudowanym projektem, dlatego też boryka się z dużymi problemami twórczymi i w związku z tym wielu graczy prorokuje, że Horizons nigdy nie zostanie wydana. Jednak teraz szanse jej ukończenia bardzo wzrosły ponieważ do Artifact Entertainment dołączyła firma Geodesic Systems, która wesprze zespół developerski własną technologią i oprogramowaniem.

O zaawansowaniu i skuteczności technologii firmy Geodesic Systems świadczą wypowiedzi szefa firmy Artifact Entertainment:

„Since our team started using Geodesic software, we're ahead of schedule”, „Errors that used to take us days to locate, Great Circle finds in minutes.”

Miejmy nadzieję, że dzięki tej technologii zespół Artifact Entertainment rozwiąże wszystkie problemy z serwerami oraz działaniem gry i Horizons wystartuje jeszcze w połowie tego roku. Zainteresowanych informacjami o Horizons: Empires of Istaria oraz szczegółami dotyczącymi nowej technologii zapraszam na oficjalną stronę gry.

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej