Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 23 sierpnia 2005, 06:55

S.T.A.L.K.E.R. - plotki o wstrzymaniu prac fałszywe

Kolejne opóźnienia premiery gry S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl z pewnością nie wpływają pozytywnie na samopoczucie fanów, którzy zaczynają wymyślać już własne teorie na temat tego czy program w końcu się ukaże, czy też nie. W ostatnich dniach doszło nawet do tego, że ktoś rozpuścił plotki o anulowaniu prac nad tym tytułem. Interweniował koncern THQ.

Kolejne opóźnienia premiery gry S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl z pewnością nie wpływają pozytywnie na samopoczucie fanów, którzy zaczynają wymyślać już własne teorie na temat tego czy program w końcu się ukaże, czy też nie. W ostatnich dniach doszło nawet do tego, że ktoś rozpuścił plotki o anulowaniu prac nad tym tytułem. Interweniował koncern THQ.

Głównym powodem wstrzymania produkcji gry, miały być właśnie kolejne opóźnienia. Przedstawiciele THQ bardzo szybko zareagowali na te rewelacje oświadczając, że plotki są fałszywe. Ukraińskie studio GSC Game World nadal pracuje nad S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl, a program trafi na rynek gdzieś w 2006 roku (wiadomo jednak, że nie będzie to wcześniej niż w kwietniu, gdyż właśnie wtedy rozpoczyna się kolejny rok fiskalny THQ – w aktualnym gry nie uwzględniono).

S.T.A.L.K.E.R. - plotki o wstrzymaniu prac fałszywe - ilustracja #1

W roku 2006, straszliwa katastrofa spowodowała eksplozję sarkofagu stworzonego wokół uszkodzonego reaktora elektrowni atomowej w Chernobylu. Pył radioaktywny został rozniesiony na wielkie tereny i przyniósł śmierć ludziom, zwierzętom i roślinom. Obszar w promieniu trzydziestu kilometrów wokół elektrowni został otoczony przez armię, a specjalna komisja nie potrafiła ustalić przyczyn katastrofy. Radioaktywna Strefa wciąż się poszerzała, a w jej wnętrzu zauważano coraz więcej anomalii naturalnych. Tajemnicza siła dosłownie rozdzierała organizmy żywe na pół lub powodowała nie gojące się rany. Nieliczne ekspedycje do wnętrza Strefy napotykały na zwierzęta-mutanty, które nie wyglądały jak naturalne skutki skażenia. Katastrofa, mutanty, anomalie i skażenie - wszystko razem wyglądało jak dokładnie zaplanowana konspiracja...

Więcej informacji na temat S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl znajdziesz w naszej Encyklopedii Gier.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej