Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 3 sierpnia 2005, 09:14

autor: Maciej Myrcha

SiN w odcinkach grubo poniżej 20 dolarów

Niecały miesiąc minął od oficjalnej zapowiedzi sequela (a w zasadzie serii sequeli) SiN o podtytule Episodes, a w Internecie można znaleźć już całą masę wszelkich "za i przeciw" generowanych zarówno przez przeciwników jak i fanów gry. Podgrzewając jeszcze bardziej tę atmosferę przedstawiciele developera SiN Episodes stwierdzili, iż pierwsza jego część będzie kosztować grubo poniżej 19.99 USD.

Niecały miesiąc minął od oficjalnej zapowiedzi sequela (a w zasadzie serii sequeli) SiN o podtytule Episodes, a w Internecie można znaleźć już całą masę wszelkich "za i przeciw" generowanych zarówno przez przeciwników jak i fanów gry. Podgrzewając jeszcze bardziej tę atmosferę przedstawiciele developera SiN Episodes stwierdzili, iż pierwsza jego część ukaże się jesienią tego roku i będzie kosztować grubo poniżej 19.99 USD.

Takie oświadczenie usłyszeli redaktorzy serwisu fanowskiego Ritualistic, którzy przeprowadzili wywiad z Ritual Entertainment. Wspomniana cena dotyczy podstawowej wersji SiN Episodes: Emergence rozprowadzanej poprzez Steam, natomiast twórcy rozważają również stworzenie pudełkowej wersji SiN Episodes, która jak sami mówią "zawierać będzie kilka epizodów w bardziej tradycyjnej cenie" . Przedstawiciele Ritual przyznali także, iż trwają obecnie dość burzliwe dyskusje nad wprowadzeniem do gry trybu wieloosobowego, co do którego jest kilka różnych pomysłów, aczkolwiek w tej sprawie twórcy chcą jeszcze zasięgnąć opinii graczy. Planowane jest także "dynamiczne" dostosowywanie zawartości kolejnych epizodów w zależności od odzewu ze strony grających - jeśli jakaś funkcjonalność będzie się podobać, jej obecność zostanie odpowiednio podkreślona w kolejnych częściach, jeśli natomiast nie spodoba się ona graczom zostanie zmieniona lub zupełnie zniknie z rozgrywki.

Developerzy wypowiadali się również w kwestii samofinansowania swojej produkcji: "Cały proces projektowania i tworzenia gry przebiega znacznie szybciej, gdy sami podejmujemy końcowe decyzje a nie oczekujemy odpowiedzi ze strony wydawcy. Nie bez znaczenia jest również kwestia finansowa - co prawda budżet przeznaczony na produkcję jest niski ale potencjalny zarobek będzie więcej niż zadowalający."