Wyszukiwarka gier
SIN

SIN

PC
po premierze

Data wydania: 26 listopada 1998

Akcji, FPP, Science fiction, FPS, Strzelanki, Multiplayer, Singleplayer, Internet, LAN

SIN to gra akcji FPS w której wcielamy się w postać pułkownika John’a R. Blade’a i stajemy przed zadaniem powstrzymania przedsiębiorstwa SIN-TEK oraz szalonej Elexis Sinclaire przed rozprowadzaniem narkotyku zmieniającego ludzkie DNA.

7.5

GRYOnline

7.7

Gracze

7.9

Steam

Wszystkie Oceny
Oceń
PC Windows

PC Windows

26 listopada 1998

Angielskie napisy i dialogi.

Statystyki graczy z Moje Gry

58graczy grało w tę grę.

29graczy ukończyło tę grę.

1gracz ukończył w 100%.

38 graczy dodało tę grę do Ulubionych.

Oceny i Recenzje

SIN to gra akcji FPS w której gracze wcielają się w postać pułkownika John’a R. Blade’a, szefa dobrze prosperującej agencji ochrony we Freeport. Otrzymuje on niezwykle ważne zadanie, którego celem jest powstrzymanie dystrybucji narkotyku zmieniającego ludzkie DNA. Narkotyk ten produkowany jest przez przedsiębiorstwo SIN-TEK, a osobą bezpośrednio odpowiedzialną za jego powstanie jest szalona Elexis Sinclaire.

Stoi przed nami długa droga, pełna niebezpiecznych miejsc, opuszczonych budynków i tajnych laboratoriów, w których stawimy czoła zastępom mutantów, zwariowanych biochemików i groźnych morderców. W naszej wędrówce pomogą nam oczywiście różne śmiercionośne zabawki, między innymi: karabiny snajperskie, zdalnie sterowane ładunki wybuchowe i różnego typu broń eksperymentalna.

  • 24 zajmujące poziomy składające się na 6 misji.
  • Trójwymiarowa grafika, wiele efektów specjalnych, system graficzny znany z gry Quake II.
  • Cała gama uzbrojenia i wyposażenia dodatkowego.
  • Interaktywny świat gry, możliwość używania terminali komputerowych, oglądania obrazu z kamer przemysłowych, używania ciężkich maszyn, itp.
  • Cała armia przeciwników, różnych mutantów, najemników, itp.
  • Opcja rozgrywki wieloosobowej za pośrednictwem sieci lokalnej i Internetu.

Autor opisu gry: Redakcja GRYOnline.pl

Czytaj więcej

Gry z serii

SIN
SIN
SIN

3GRY

Gry z serii SiN

Gry z serii SiN

Publicystyka

Wiadomości

SiN - 3D Realms zapowiada remake kultowej strzelanki

Firma 3D Realms ogłosiła, że powstaje remake gry SiN, czyli FPS-a z 1998 roku autorstwa studia Ritual Entertainment. Nad nową wersją pracuje zespół Nightdive.

gry

Adrian Werner

24 marca 2020 10:02

SiN - 3D Realms zapowiada remake kultowej strzelanki

Twórcy cyklu SiN będą pracować dla firmy MumboJumbo

Studio Ritual Entertainment, które fanom elektronicznej rozrywki powinno być znane z serii SiN, nie jest już niezależnym producentem gier komputerowych. Z opublikowanego wczoraj oświadczenia prasowego wynika, że firma pod kierownictwem Kena Harwarda została kupiona przez MumboJumbo.

pozostałe

Krystian Smoszna

25 stycznia 2007 09:41

Twórcy cyklu SiN będą pracować dla firmy MumboJumbo

SiN: Episodes (jednak) opóźnione

Jak można wyczytać na oficjalnej stronie „odcinkowej” kontynuacji gry SiN z 1998 roku, zatytułowanej SiN: Episodes, przypuszczalna data premiery tejże produkcji przesunięta została z pierwotnie podawanego końca 2005 roku, na początek roku 2006.

gry

Piotr Doroń

17 grudnia 2005 10:31

SiN: Episodes (jednak) opóźnione

SiN Multiplayer będzie dostępny dzięki usłudze Steam

Do tej pory wszystko wskazywało na to, że SiN Episodes – następca pierwszoosobowej strzelaniny z 1998 roku – nie umożliwi graczom potyczek w trybie multiplayer. Ostatnie doniesienia z obozu Ritual Entertainment wskazują jednak, że taki wariant rozgrywki jest brany pod uwagę, tyle, że osobno. Mało tego, przedstawiciele firmy są już po jego pierwszych testach.

gry

Krystian Smoszna

22 listopada 2005 08:55

SiN Multiplayer będzie dostępny dzięki usłudze Steam

SiN w odcinkach grubo poniżej 20 dolarów

Niecały miesiąc minął od oficjalnej zapowiedzi sequela (a w zasadzie serii sequeli) SiN o podtytule Episodes, a w Internecie można znaleźć już całą masę wszelkich "za i przeciw" generowanych zarówno przez przeciwników jak i fanów gry. Podgrzewając jeszcze bardziej tę atmosferę przedstawiciele developera SiN Episodes stwierdzili, iż pierwsza jego część będzie kosztować grubo poniżej 19.99 USD.

gry

Maciej Myrcha

3 sierpnia 2005 09:14

SiN w odcinkach grubo poniżej 20 dolarów

Pierwsze screenshoty z SiN Episodes: Emergence

SiN Episodes: Emergence – tak właśnie nazywać się będzie pierwsza część swoistego wirtualnego serialu, mającego być de facto kontynuacją pamiętnej gry z gatunku FPS pt. SiN. Wiemy o tym od ubiegłego piątku, gdyż wtedy firma Ritual Entertainmet oficjalnie ujawniła swój nowy projekt. Dziś mamy dla Szanownych Czytelników trzy debiutanckie zrzuty ekranowe, ukazujące trójwymiarową oprawę wizualną.

gry

Radosław Grabowski

11 lipca 2005 08:08

Pierwsze screenshoty z SiN Episodes: Emergence

SiN Episodes oficjalnie zapowiedziana

W ostatnich tygodniach bardzo intensywnie eksploatowaliśmy temat sequela gry SiN – pierwszoosobowej strzelaniny, która zadebiutowała na rynku elektronicznej rozrywki 12 listopada 1998 roku. Wsteczne odliczanie zostało zakończone, w sieci pojawiła się oficjalna strona gry, co ostatecznie potwierdza plany firmy Ritual Entertainment związane z kontynuacją przeboju.

gry

Krystian Smoszna

8 lipca 2005 08:01

SiN Episodes oficjalnie zapowiedziana

Dzień przed oficjalnym ujawnieniem kontynuacji SiN

Duża biała jedynka na szarym polu zwiastuje, iż tylko jeden dzień dzieli nas od zakończenia odliczania wstecznego, prowadzonego przez korporację Ritual Entertainment na stronie http://www.ritual.com/splash/. Wiemy już, że chodzi o drugą część gry typu FPS pt. SiN – wczoraj powiadomiliśmy Was nawet o wykorzystaniu w sequelu „silnika” Source i systemu Steam. Dziś mamy kilka informacji nt. rozgrywki.

gry

Radosław Grabowski

7 lipca 2005 15:15

Dzień przed oficjalnym ujawnieniem kontynuacji SiN

SiN 2 niczym Half-Life 2: na silniku Source i z wykorzystaniem usługi Steam

W najnowszym numerze brytyjskiego magazynu PC Gamer pojawi się ekskluzywny, ośmiostronicowy artykuł na temat drugiej części SiN – gry, o której informujemy Was od dłuższego czasu na łamach naszego serwisu. Wieści z niego płynące są niezwykle ciekawe. Jak się bowiem okazuje, druga odsłona cyklu (opracowywana przez Ritual Entertainment) będzie mieć dużo wspólnego z Half-Life 2.

gry

Krystian Smoszna

5 lipca 2005 07:52

SiN 2 niczym Half-Life 2: na silniku Source i z wykorzystaniem usługi Steam

Połącz krzem z azotem, a otrzymasz drugą część SiN

Już tylko sześć dni pozostało do końca wstecznego odliczania, któremu patronuje firma Ritual Entertainment. Przy okazji ów zespół developerski serwuje nam rozmaite zagadki za pośrednictwem strony http://www.legionpharma.com/, a sprytni Internauci głowią się nad ich rozwiązywaniem.

gry

Radosław Grabowski

29 czerwca 2005 09:09

Połącz krzem z azotem, a otrzymasz drugą część SiN
Wszystkie wiadomości

Pliki do pobrania

Popularne pliki do pobrania do gry SIN.

Wszystkie pliki do pobrania

Kody i triki

Wymagania sprzętowe

Wymagania sprzętowe gry SIN:

PC Windows

PC / Windows

Rekomendowane wymagania sprzętowe:
Pentium II 300MHz, 64MB RAM, akcelerator 3D.

Oceny gry

Średnie Oceny:

7.5

Ocena GRYOnline.pl

Średnia z 3 ocen gry wystawionych przez Recenzentów i Redaktorów GRYOnline.pl, Ekspertów i wybranych Graczy.

Oceny Recenzentów i Expertów
7.7

Ocena Graczy

Średnia z 180 ocen gry wystawionych przez użytkowników i graczy z GRYOnline.pl.

7.9

Ocena STEAM

"W większości pozytywne"

Średnia z 452 ocen gry wystawionych przez użytkowników STEAM.

Ocena STEAM
Oceń Grę

Oceny Recenzentów i Ekspertów

7.0
MadtPL
PC

MadtPL

Ekspert

2018.12.25

Solidny fps, ale nic więcej. Nie dziwi mnie to, że został zapomniany skoro w tym samym roku wyszedł rewelacyjny Half-Life.

6.0
Codename 23
PC

Codename 23

Gracz

2025.10.25

SiN to strzelanina pierwszoosobowa, która otoczona jest niemałym kultem. Choć szczerze powiedziawszy ja o tej grze dowiedziałem się dopiero w momencie, gdy dostałem swój egzemplarz w CD-Action. Jako miłośnik FPS-ów od razu ją zainstalowałem. Nie przeszedłem nawet pierwszego etapu i ją usunąłem z dysku. Teraz, po ponad 20 latach od pierwszego kontaktu, postanowiłem dać grze drugą szansę. W końcu do niektórych gier trzeba dojrzeć, by uchwycić jej zalety. Lub wady.Gra działa na silniku idTech2. Może to ze względu na świat przedstawiony, ale wydaje mi się, że Quake 2 wygląda znacznie lepiej od SiN. Nie zrozumcie mnie źle, SiN nie wygląda kiepsko, ale brudna estetyka świata Strogg’ów lepiej maskuje przestarzałość engine’u.I w odróżnieniu od produkcji idSoftware, bohater SiN, płk John Blade, czyli główny bohater gry, jest straszną gadułą. Ogólnie pod względem audio, SiN wypada całkiem miło dla ucha.Niestety, nawet po tylu latach, nie jestem w stanie zrozumieć kultowości tej produkcji. Dla mnie ta gra to co najwyżej odrobinę ponad przeciętna produkcja. Strzelanka, jak strzelanka, jakich wiele.To czym gra może się za to wywyższyć na tle innych bardzo podobnych produkcji, to klimat utrzymany w stylu filmów akcji z przełomu lat 80/90. Bohaterowie są mocno przerysowani i stereotypowi. John rzuca „oneliner’ami” niczym znani i lubiani Arni i Sylwek. Jego pomocnik, okularnik-nerd, zza komputera puszcza docinki. A „aspektów” kobiecych głównego złola, panny Elexis Sinclair, pozazdrościłaby nie jedna aktorka filmów dla dorosłych (zresztą spójrzcie na okładkę gry!). Do tego fabuła gry również przywodzi na myśl kino pokroju „Uciekiniera”, „Szklanej pułapki” lub „Sędzi Dredd’a”.Podsumowując, SiN to nienajgorsza strzelanka z dobrym audio i niezgorszą grafiką (nawet jak na dzisiejsze czasy – dobrze się broni). Ma niezły klimat filmowych akcyjniaków z samcami alfa w roli głównej. Rewolucją bym jej nie nazwał. Ale do śmietnika też jej nie wyrzucę.PLUSY:+ Klimat filmów akcji z lat 80/90.+ Strona audiowizualna dobrze się zestarzała.MINUSY:- Nic nadzwyczajnego.

9.0
PC

Michał_K

Ekspert

2019.11.25

Ocena STEAM

7.9

W większości pozytywne (452)

[title]

Główne zalety gry

  • Złożona rozgrywka: Gra oferuje skomplikowane projekty poziomów z wieloma ścieżkami i rozgałęzionymi misjami, co pozwala na różnorodne doświadczenia w grze. Gracze mogą podejmować decyzje, które wpływają na fabułę i układ poziomów.
  • Solidna atmosfera i muzyka: Gra ma starannie wykreowaną atmosferę z mieszanką muzyki techno i ambient, co wzmacnia immersyjne doświadczenie. Wielu graczy docenia ścieżkę dźwiękową i jej unikalne utwory dla różnych poziomów.
  • Różnorodność broni i wrogów: Istnieje dobra selekcja broni, w tym zarówno tradycyjnych broni palnych, jak i unikalnych opcji, takich jak miny pająkowe. Różnorodność wrogów zwiększa wyzwanie i utrzymuje zaangażowanie w rozgrywkę.
  • Nostalgiczny urok: Dla fanów strzelanek z końca lat 90-tych, SiN: Gold uchwyca istotę tej epoki dzięki swojemu humorowi, przesadnej akcji i osobowości postaci, przypominającej klasyki takie jak *Doom* i *Duke Nukem*.
  • Ulepszenia techniczne: Remasterowana wersja od Nightdive Studios zawiera wsparcie dla nowoczesnych rozdzielczości, poprawki błędów oraz dodatek *Wages of Sin*, który wprowadza więcej treści.

Główne wady gry

  • Słaba AI i zachowanie wrogów: AI wrogów często jest krytykowane za brak reakcji lub utknięcie, co prowadzi do frustrujących doświadczeń w grze.
  • Niezrównoważony poziom trudności: Niektórzy gracze uważają, że ustawienia trudności, szczególnie na wyższych poziomach, są niezrównoważone, z wrogami, którzy są zbyt odporni, podczas gdy gracz otrzymuje wysokie obrażenia.
  • Problemy z projektowaniem poziomów: Wiele osób wspomina o mylących układach poziomów i ciemnych obszarach, które utrudniają nawigację. Niektóre poziomy mogą wydawać się zbyt długie lub labiryntowe.
  • Niezgrabne sterowanie i mechanika: Gracze zgłaszają problemy z obsługą broni i sterowaniem, w tym frustrującą mechanikę pojazdów i nieporęczny system menu.
  • Niekonsekwentna strzelanina: Odczucie broni często opisywane jest jako niezadowalające, z niekonsekwentnym wykrywaniem trafień i informacjami zwrotnymi, co sprawia, że walka jest mniej przyjemna.

Funkcje lub elementy, których brakuje w grze według użytkowników

  • Bardziej rozwinięta fabuła: Wiele recenzji wyraża pragnienie głębszej i bardziej spójnej narracji, zauważając, że fabuła wydaje się niedorozwinięta w porównaniu do złożoności rozgrywki.
  • Ulepszone nowoczesne funkcje: Użytkownicy wspominają o braku nowoczesnych udogodnień, takich jak odpowiednie skalowanie interfejsu użytkownika dla wysokich rozdzielczości, automatyczne zapisy i lepsza obsługa myszy.
  • Lepsze wskazówki: Gracze zauważyli, że gra brakuje wystarczającego kierunku i jasności w celach, co może prowadzić do zamieszania w nawigacji po poziomach i realizacji zadań.
  • Lepsza AI i projektowanie wrogów: Często zgłaszane są potrzeby poprawy AI i zachowania wrogów, ponieważ obecna implementacja prowadzi do frustrujących spotkań.

Podsumowanie

  • Podsumowując, chociaż SiN: Gold ma swój urok i wartość nostalgiczna, cierpi również z powodu kilku problemów z rozgrywką i przestarzałych elementów projektowych, które mogłyby skorzystać na dalszej modernizacji i udoskonaleniu.

Podsumowanie recenzji użytkowników wygenerowane przez AI,

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl