Rzeźnia numer dwa, czyli jak się ma sequel The Suffering?

Czy grając w The Suffering na PC lub konsoli (PS2 i Xbox) działaliście jak obłąkani mordercy i sadystycznie traktowaliście każdego napotkanego przeciwnika? A może atakowaliście wrogów tylko w ostateczności, starając się niezauważenie penetrować więzienie Abbott? Przygotowywany teraz sequel rzeczonego produktu będzie rozpoczynał się właśnie od końca dwóch ścieżek z „jedynki”, czyli dobrej albo złej.

Radosław Grabowski

Czy grając w The Suffering na PC lub konsoli (PS2 i Xbox) działaliście jak obłąkani mordercy i sadystycznie traktowaliście każdego napotkanego przeciwnika? A może atakowaliście wrogów tylko w ostateczności, starając się niezauważenie penetrować więzienie Abbott? Przygotowywany teraz sequel rzeczonego produktu będzie rozpoczynał się właśnie od końca dwóch ścieżek z „jedynki”, czyli dobrej albo złej.

Zatem w roli pierwszoplanowej znowu zobaczymy mężczyznę imieniem Torque, trafiającego tym razem do amerykańskiego miasta Baltimore. Grono postaci niezależnych ma być reprezentowane m.in. przez zjawę Carmen (duch żony głównego bohatera), niewiastę Jordan i szalonego doktora Killjoy'a. Naturalnie ujrzymy również piętnaście zupełnie nowych nieprzyjaźnie nastawionych potworów z piekła rodem, wśród których znajdą się także potężniejsze warianty monstrów z części pierwszej, stworzone według typowej zasady: większy, silniejszy i straszniejszy.

Oczywiście sposób postępowania w trakcie zabawy będzie determinował kształt scenariusza, co zapewne po dobrnięciu do końca zachęci nas do ponownego podejścia. Rzecz jasna rozgrywka nie zostanie sprowadzona do bezmyślnego wyżynania oponentów przy użyciu przerażających narzędzi zagłady, gdyż autorzy zaimplementują całkiem sporo elementów przygodowych i logicznych.

Korporacja Midway Games wyda kontynuację The Suffering najprawdopodobniej w drugiej połowie bieżącego roku. Dzieło ludzi z firmy Surreal Software ma początkowo być dostępne jedynie dla posiadaczy konsol Sony PlayStation 2. Poniżej zamieściliśmy pięć zrzutów ekranowych.

Rzeźnia numer dwa, czyli jak się ma sequel The Suffering? - ilustracja #1
Rzeźnia numer dwa, czyli jak się ma sequel The Suffering? - ilustracja #2
Rzeźnia numer dwa, czyli jak się ma sequel The Suffering? - ilustracja #3
Rzeźnia numer dwa, czyli jak się ma sequel The Suffering? - ilustracja #4
Rzeźnia numer dwa, czyli jak się ma sequel The Suffering? - ilustracja #5
The Suffering

The Suffering

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 9 marca 2004

Informacje o Grze
8.1

GRYOnline

7.1

Gracze

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2005-01-04
10:05

zanonimizowany40215 Legend

Ten pierwszy i trzeci screen to chyba trochę przesadzony :).

Komentarz: zanonimizowany40215
2005-01-04
14:30

Kędzior14 Chorąży

😐

Nie podoba mi sie grafika :/ W poprzedniej części widać było takie lekkie "zabrudzenie" na ekranie co dawało niepowtarzalny klimat. Czuję, że sequel nie odniesie takiego sukcsu jak poprzednik...

Komentarz: Kędzior14
2005-01-04
15:01

leszo Legend

leszo

jak na PS2 to najgorsze te screeny nie są .

Komentarz: leszo

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl