Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 25 sierpnia 2005, 14:35

autor: Maciej Myrcha

Project J = Ryu ga Gotoku

Firma Sega oficjalnie poinformowała o tworzeniu nowej gry z gatunku action adventure, zatytułowanej Ryu ga Gotoku, przeznaczonej dla konsol PS2. Jednocześnie potwierdzono, iż jest to zapowiadany wcześniej tajemniczy Project J (o czym pisaliśmy kilkanaście dni temu). Produkcją gry zajmuje się Toshihiro Nagoshi (Super Monkey Ball, F-Zero GX) a jej japońska premiera będzie miała miejsce w 2006 roku.

Firma Sega oficjalnie poinformowała o tworzeniu nowej gry z gatunku action adventure, zatytułowanej Ryu ga Gotoku, przeznaczonej dla konsol PS2. Jednocześnie potwierdzono, iż jest to zapowiadany wcześniej tajemniczy Project J (o czym pisaliśmy kilkanaście dni temu). Produkcją gry zajmuje się Toshihiro Nagoshi (Super Monkey Ball, F-Zero GX) a jej japońska premiera będzie miała miejsce na początku przyszłego roku.

W Ryu ga Gotoku gracz wcieli się w postać Kazumy Kiryu, legendarnego członka Yakuzy, znanego niegdyś pod przydomkiem Dragon of Doujima, który wziął się od jego niesamowitej siły. Akcja gdy przeniesie nas do rozrywkowego dystryktu Kamurochou, który Kiryu opuścił 10 lat temu po zabiciu swojego szefa w obronie przyjaciela i kobiety, którą kochał. Jednak jego dawni współpracownicy nie zapomnieli tej zdrady i teraz pragną się zemścić. Jakby tego było mało, Kiryu wplątuje się w szereg niewytłumaczalnych wypadków i spotyka dziewczynę imieniem Haruka, która posiada klucz do pewnej tajemnicy. Od tego momentu Kiryu walczy zarówno w obronie Haruki jak i z dopadającą go przeszłością.

Gracz będzie musiał zdobywać informacje od mieszkańców oraz toczyć bitwy z przestępcami. Oprócz głównego wątku pojawią się także zadania poboczne, w których pomożemy ludności Kamurochou. W zamian za wykonane zadania możemy otrzymać różne przedmioty, pieniądze, punkty doświadczenia oraz, co najważniejsze, cenne informacje. W walce Kiryu radzić ma sobie lepiej niż dobrze. Oprócz legendarnej siły będzie korzystać z szerokiego wachlarza ciosów i kopnięć, będzie mógł także wykorzystać leżąca obok przedmioty jako broń. Po zdobyciu kolejnego poziomu doświadczenia, wzrośnie ilość punktów życia a nasz bohater będzie miał szansę nauczenia się nowych ruchów.