Postal: Classic and Uncut, czyli powrót krwawego taty
Blisko sześć lat po pierwotnej premierze do sklepów w Europie i Ameryce Północnej ponownie trafi kontrowersyjna gra akcji o nazwie Postal. Reedycja zostanie oznaczona podtytułem Classic and Uncut, a będzie wydana przez połączone sztaby firm Whiptail Interactive i Running With Scissors.
Radosław Grabowski
Blisko sześć lat po pierwotnej premierze do sklepów w Europie i Ameryce Północnej ponownie trafi kontrowersyjna gra akcji o nazwie Postal. Reedycja zostanie oznaczona podtytułem Classic and Uncut, a będzie wydana przez połączone sztaby firm Whiptail Interactive i Running With Scissors.

W pudełku oprócz nieocenzurowanej wersji programu głównego znajdzie się także rozszerzenie pt. Special Delivery, dodające m.in. tryb wieloosobowy i kilka bonusowych poziomów. Całość uzupełni specjalna interaktywna demonstracja drugiej części serii oraz naklejka z charakterystycznym motywem graficznym.
Omawiany zestaw ma być dostępny od 11 sierpnia bieżącego roku. Producent wyraźnie zaznacza, że ilość egzemplarzy jest ograniczona.



Więcej informacji: https://www.gopostal.com/
Więcej:Poboczny Wiedźmin powróci zza grobu na dwóch platformach. CD Projekt Red tego dopilnuje

GRYOnline
Gracze
Steam