Pierwsze screenshoty z Need for Speed: Carbon, ukazujące grafikę z PS3 i X360

W ubiegłą sobotę przedstawiliśmy Szanownym Czytelnikom pierwsze konkretne informacje, dotyczące nadchodzącej gry o nazwie Need for Speed: Carbon. Natomiast dziś chcielibyśmy zaprezentować Wam debiutanckie zrzuty ekranowe, ukazujące wygląd oprawy wizualnej w najświeższej odsłonie "Potrzeby Prędkości". Wszystkie obrazki pochodzą z konsol nowej generacji (PS3 i X360), więc mają rozdzielczość HD.

Radosław Grabowski

Pierwsze screenshoty z Need for Speed: Carbon, ukazujące grafikę z PS3 i X360 - ilustracja #1 W ubiegłą sobotę przedstawiliśmy Szanownym Czytelnikom pierwsze konkretne informacje, dotyczące nadchodzącej gry o nazwie Need for Speed: Carbon. Natomiast dziś chcielibyśmy zaprezentować Wam debiutanckie zrzuty ekranowe, ukazujące wygląd oprawy wizualnej w najświeższej odsłonie "Potrzeby Prędkości". Wszystkie obrazki pochodzą z konsol nowej generacji (PS3 i X360), więc mają rozdzielczość HD.

Pierwsze screenshoty z Need for Speed: Carbon, ukazujące grafikę z PS3 i X360 - ilustracja #2 Doskonale widać, że w wirtualnej rzeczywistości będziemy mogli zasiąść za kierownicami takich czterokołowych maszyn, jak m.in. Porsche Carrera GT, Lamborghini Gallardo, Mitsubishi Lancer Evolution IX, a nawet koncepcyjny model Dodge Challenger, mający trafić na rynek za dwa lata. Oczywiście bezproblemowo zmodyfikujemy wizualnie każdy wóz według widzimisię, gdyż developerzy z Electronic Arts zaimplementują liczne spoilery, body kity etc.

Pierwsze screenshoty z Need for Speed: Carbon, ukazujące grafikę z PS3 i X360 - ilustracja #3 Europejska premiera NFS: Carbon powinna nastąpić pod koniec bieżącego roku. Przypomnijmy, iż gra będzie połączeniem Need for Speed: Most Wanted i mini-serii Need for Speed: Underground. Zobaczymy więc brawurowe ucieczki przed stróżami prawa, nocne wyścigi na ulicach wielkiego miasta itp. Jeździć będziemy nie tylko w terenie zurbanizowanym, ponieważ pojawią się też trasy w plenerze (np. trzy przepastne kaniony).

Need for Speed: Most Wanted (2005)

Need for Speed: Most Wanted (2005)

PC PlayStation Xbox Nintendo
po premierze

Data wydania: 15 listopada 2005

Informacje o Grze
8.5

GRYOnline

8.6

Gracze

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Sportowe
2006-06-28
20:19

Bojar15 Junior

LUDZIE!! CZEGOŚ GOSZEGO NIE MOGLI ZROBIĆ!! WIDAĆ ŻE ZE WSI CHŁOPAKI!! TO CHYBA JAKAŚ NISKO-BUDŻETÓWKA!! NO I ZNOWU BEDZIE BADZIEWIE JAK MW!!!!!!!!!!

Komentarz: Bojar15
2006-06-28
20:45

NFSV fan Generał

Bojar15 ----> Twój pierwszy post na tym forum..... Może warto było na tę okazję napisać coś mądrzejszego. Ale wyraźnie Ci ulżyło więc chociaż tyle korzyści...;>

Komentarz: NFSV fan
2006-06-28
22:07

zanonimizowany251643 Legend

NFSV fan - pozwolę zwrócić uwagę że GT4 na PS2 chodzi w 1080i. GT HD to auta i tory z GT4 podciągnięte do rozdzielczości full HD w 2 tygodnie - w żadnym razie reprezentant GT robionego na PS3.

Dalej twierdzę, że powinieneś dać tej grze trochę czasu. Jak pojeździsz trochę Hondą Civic z napędem na przód a potem przesiądziesz się np. do jakiegoś Nissana napędzanego na tylną oś- gwarantuję że na pierwszym zakręcie pocałujesz pobocze. To jest dla mnie realizm i symulacja, a nie to czy zderzak odpadnie i czy są pory dnia. Oczywiście byłoby miło, ale mi brak uszkodzeń niewiele przeszkadza. Jeżeli cokolwiek mi przeszkadza, to AI, bo kierowcy kierowani przez konsolę jeżdżą jak po sznurku. Ale to się musi zmienić tym razem -nie widzę inaczej.

Komentarz: zanonimizowany251643
2006-06-29
23:39

StoogeR Generał

Nedza, po raz kolejny engine z U/U2/MW. Ta gra nie bedzie juz wygladac lepiej, oczywiscie wszystko ladnie ukryje sie pod mega blurem podczas jazdy.

Komentarz: StoogeR
2006-06-30
00:05

NFSV fan Generał

StoogeR ---> Na pewno będzie wyglądać lepiej niż MW. W końcu mimo tego samego engine-u U2 wyglądał lepiej niż U, MW wyglądał lepiej niż U2 a Carbon z pewnością wizualnie przebije MW. Z jednego engine-u często można bardzo wiele uzyskać.

Popatrz sobie np. na serię Hitman. Na przestrzeni 6 lat istnienia serii pojawiły się 4 części wszystkie robiony na tym samym engine Glacier. A mimo to każda kolejna część wyglądała lepiej niż poprzednie. A jakby porównać Blooad Money z pierwszą częśćią to jest wizualna przepaść.

Tak więc nie trzeba zmieniać co chwila engine aby tworzyć ładniejsze gry. Można spokojnie rozwijać istniejącą technologię, a często okazuje się że z niej (po różnych usprawnieniach) można sporo wycisnąć;)

Komentarz: NFSV fan

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl