Zespół Sven Co-op, któremu zawdzięczamy stworzenie jednego z najpopularniejszych modów do pierwszego Half-Life’a (jego wersję v.2.0F pobrało przeszło 100.000 osób) poinformował, iż zamierza stworzyć kolejną wersję tej modyfikacji, rzecz jasna teraz przeznaczoną do drugiej części gry. Jest to pierwsza informacja dotycząca rozgrywki zespołowej w nadchodzącym przeboju, wyprzedzająca nawet oficjalne info o tym, co opracowuje sam zespół Valve Software. Twórcy Half-Life 2 wyrazili już chęć pomocy zespołowi Sven Co-op w tworzeniu moda.
Zespół Sven Co-op, któremu zawdzięczamy stworzenie jednego z najpopularniejszych modów do pierwszego Half-Life’a (jego wersję v.2.0F pobrało przeszło 100.000 osób) poinformował, iż zamierza stworzyć kolejną wersję tej modyfikacji, rzecz jasna teraz przeznaczoną do drugiej części gry. Jest to pierwsza informacja dotycząca rozgrywki zespołowej w nadchodzącym przeboju, wyprzedzająca nawet oficjalne info o tym, co opracowuje sam zespół Valve Software. Twórcy Half-Life 2 wyrazili już chęć pomocy zespołowi Sven Co-op w tworzeniu moda.
Zdaniem lidera zespołu Sven Co-op, ich modyfikacja zyska względem poprzednich wersji nie tylko dzięki znakomitemu silnikowi graficznemu, lecz także dzięki nowym możliwościom w dziedzinie samej rozgrywki. Half-Life 2 wyniesie tryb co-operative na całkowicie nowy poziom.
Mod ma zostać ukończony niedługo po wydaniu przez Valve Software pakietu Software Development Kit (SDK), a jak wiemy z wcześniejszych zapowiedzi ten zostanie wypuszczony przed premierą Half-Life 2.
Szczegóły i oficjalną informację prasową znajdziecie na stronie grupy Sven Co-op.
Więcej:Wyciekła nazwa i wygląd Steam Controllera 2. To może być duży sprzęt
GRYOnline
Gracze
Steam
0

Autor: Przemysław Bartula
W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.