Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 19 marca 2008, 15:27

autor: Piotr Doroń

Peter Molyneux o współpracy Fable 2 z grami Xbox Live Arcade

Fable 2 obok wielu interesujących funkcji będzie oferować współpracę między kilkoma grami, które już wkrótce wejdą do oferty serwisu Xbox Live Arcade. Będzie ona polegać na możliwość zarobienia małych sum pieniędzy, które następnie będzie można wykorzystać w wirtualnym świecie wykreowanym przez Petera Molyneux. Do tej pory znaliśmy tytuł tylko jednej z nich. Dzisiaj poznaliśmy kolejne dwie.

Fable 2 obok wielu interesujących funkcji będzie oferować współpracę między kilkoma grami, które już wkrótce wejdą do oferty serwisu Xbox Live Arcade. Będzie ona polegać na możliwość zarobienia małych sum pieniędzy, które następnie będzie można wykorzystać w wirtualnym świecie wykreowanym przez Petera Molyneux. Do tej pory znaliśmy tytuł tylko jednej z nich (Keystone). Dzisiaj poznaliśmy kolejne dwie.

Zawsze bardzo interesowałem się następującą kwestią – dlaczego gry nie kontaktują się między sobą? ”, oznajmił Peter Molyneux w rozmowie przeprowadzonej w ostatnim wydaniu podcastu Majora Nelsona. „W jaki sposób miałyby się komunikować? Idea wygląda tak: Carbonate Games, wewnętrzne studio firmy Microsoft, wyprodukowało trzy bardzo fajne pozycje typu casual, przeznaczone dla serwisu Xbox Live Arcade. Są to: Keystone, Wizard’s Tower oraz Mage Dice. Dlaczego nie zrobić z nimi czegoś, co pozwoliłoby określać je mianem kompatybilnych z Fable 2? Oznaczać to będzie, że w przypadku, gdy coś w nich wygramy na nasze konto trafi określona suma złota. Owe złoto będziemy mogli następnie przenieść do Fable 2 (co będzie się dziać automatycznie) i przeznaczyć na zakupy. Brzmi nieźle ”.

Według ostatnich informacji, Fable 2 powinno trafić na europejski rynek gier już w maju bieżącego roku. Pozycje wymienione przez Petera Molyneux ukażą się w sprzedaży nieco wcześniej. Na chwilę obecną nie znamy jednak oficjalnej daty ich premiery.

Piotr Doroń

Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

więcej