Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 22 lipca 2003, 11:05

autor: Hubert Bartz

Patch 1.06 do Command & Conquer: Generals

Koncern Electronic Arts wydał patcha do gry Command & Conquer: Generals. Wersja 1.6 przynosi wiele usprawnień gry oraz parę nowych funkcji, z których część jest opisana w pełnej wersji wiadomości. Z naszego serwisu możecie już pobrać angielską i polską wersję patcha C&C: Generals v.1.06.

Koncern Electronic Arts wydał patcha do gry Command & Conquer: Generals. Wersja 1.6 przynosi wiele usprawnień gry oraz parę nowych funkcji, z których część jest opisana w pełnej wersji wiadomości. Z naszego serwisu możecie już pobrać angielską i polską wersję patcha C&C: Generals v.1.06.

Poniżej część z cech nowej poprawki systemowej:

  • usunięto problemy podczas łączenia w sieci z firewallem;
  • teraz wychodzenie z gry za pomocą klawiszy ALT-TAB, serwer uzna za rozłączenie;
  • poprawiono pojazd Scud Storm (po ulepszeniu w Anthrax Beta, zadaje obrażenia jakie są mu przypisane);
  • chiński Gattling Tank po uszkodzeniu wolniej się porusza;
  • pojawiają się nowe tryby rozgrywki wieloosobowej (1vs1, 2vs2, 3vs3, 4vs4, Free4All, ClanWars, Asia, Europe, N.America, No Supers, Mod Maps, Newbies);
  • nastąpiły zmiany w cenach pojazdów i pancerzy (między innymi chiński Mig kosztuje 1200$, a jego pancerz wynosi 1000$);
  • pojawiła się możliwość wyboru rozdzielczości ekranu w Quickmatchach (wcześniej dostępna była tylko 800x600);
  • poprawiona została współpraca z kartami GeForce;
  • wyeliminowano błąd zawieszania się gry podczas wyłączonej opcji „behind buildings”;
  • udoskonalono obronę przed cheatowaniem.