Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 18 kwietnia 2001, 14:36

autor: Janusz Burda

Opublikowaliśmy wywiad z polskimi autorami gier - LK Avalon

Kontynuując serię wywiadów z polskimi twórcami gier nasz redakcyjny kolega przeprowadził rozmowę z Tomaszem Pazdanem z LK Avalon, której tematem była oczywiście najnowsza produkcja tego zespołu, czyli Schizm: Prawdziwe Wyzwanie.

Kontynuując serię wywiadów z polskimi twórcami gier nasz redakcyjny kolega przeprowadził rozmowę z Tomaszem Pazdanem z LK Avalon, której tematem była oczywiście najnowsza produkcja tego zespołu, czyli Schizm: Prawdziwe Wyzwanie.

W roku 2083 pierwszy statek rozpoznawczy wylądował na planecie Argilus. Odkryto tam opuszczone miasta i fabryki jednak żadnych mieszkańców. Zbudowano ośrodki badawcze, które miały odkryć co stało się z ludnością Argulusa. Wysłany później ziemski statek zaopatrzeniowy Angel nie może nawiązać kontaktu z naukowcami na powierzchni planety. Systemy transportowca odmawiają posłuszeństwa, a załoga musi opuścić pokład schodząc na nieznany ląd. Gracz wciela się w rolę obu członków załogi transportowca, odkrywając fascynujące, przepełnione sekretami i intrygami krajobrazy obcego świata. Bohaterami gry można sterować niezależnie, oddzielnie rozwiązując zagadki, ale w pewnych momentach niezbędne będzie ich współdziałanie.

Publicystyka: Polacy nie gęsi ... czyli wywiad z polskimi autorami gier - LK Avalon