Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 9 września 2008, 14:48

autor: Piotr Doroń

Ocal świat baśni w Fairytale Fights

Świat baśni to bardzo wdzięczny temat dla twórców gier komputerowych. W ostatnim czasie podjął go m.in. American McGee (epizodyczny cykl American McGee’s Grimm). Kolejnym producentem, który dostarczy nam produkt tego typu będzie holenderska firma PlayLogic Entertainment. Przed Wami pierwsze informacje o Fairytale Fights.

Świat baśni to bardzo wdzięczny temat dla twórców gier komputerowych. W ostatnim czasie podjął go m.in. American McGee (epizodyczny cykl American McGee’s Grimm). Kolejnym producentem, który dostarczy nam produkt tego typu będzie holenderska firma PlayLogic Entertainment. Przed Wami pierwsze informacje o Fairytale Fights.

Ocal świat baśni w Fairytale Fights - ilustracja #1

Gra zostanie wyprodukowana w oparciu o Unreal Engine 3 – jeden z najpopularniejszych obecnie silników graficznych, dzieło firmy Epic Games. Wcielimy się w niej w jedną z kilkunastu postaci znanych ze światowych baśni i podejmiemy się próby ocalenia wyimaginowanego świata przed nieuchronną zagładą. Pomoże w tym wiele rodzajów broni, które znajdziemy w różnego rodzaju kryjówkach. Autorzy zapowiadają, że rozgrywka będzie bardzo krwawa, co stanowić ma zaskakujące przeciwieństwo dla słodkiego i kolorowego świata baśni.

W Fairytale Fights natkniemy się także na zagadki logiczne. Nie będą one jednak trudne, ponieważ mogłyby przeszkadzać w zabawie. Dla fanów trybów sieciowych przygotowany zostanie z kolei opcja kooperacji. Z pewnością wpłynie ona na żywotność dzieła PlayLogic.

Ocal świat baśni w Fairytale Fights - ilustracja #2

FairyTale Fights zostanie wydane w wersjach na konsole PlayStation 3 i Xbox 360, a także na pecety. Do debiutu dojdzie w trzecim kwartale 2009 roku.

Piotr Doroń

Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

więcej