W moim odczuciu, The Lord of the Rings: Battle for Middle-Earth ma szansę na (przynajmniej) powtórzenie sukcesu trzeciej części cyklu Warcraft na polu strategii czasu rzeczywistego. Książkowo-filmowa licencja, zastosowanie usprawnionego silnika C&C: Generals, epicki wymiar bitew (kilkaset jednostek walczących jednocześnie) - to tylko kilka z wielu atutów nadchodzącej produkcji. Debiutu "Bitwy o Śródziemie" należy spodziewać się w tym roku, a ja zapraszam do zapoznania się z porcją najnowszych screenshotów, prezentujących całość w akcji.
Krzysztof Bartnik
W moim odczuciu, The Lord of the Rings: Battle for Middle-Earth ma szansę na (przynajmniej) powtórzenie sukcesu trzeciej części cyklu Warcraft na polu strategii czasu rzeczywistego. Książkowo-filmowa licencja, zastosowanie usprawnionego silnika C&C: Generals, epicki wymiar bitew (kilkaset jednostek walczących jednocześnie) - to tylko kilka z wielu atutów nadchodzącej produkcji. Debiutu "Bitwy o Śródziemie" należy spodziewać się w tym roku, a ja zapraszam do zapoznania się z porcją najnowszych screenshotów, prezentujących całość w akcji.






Więcej zdjęć z The Lord of the Rings: Battle for Middle-Earth znajdziecie w regularnie aktualizowanej Galerii GRY-OnLine. Natomiast po szczegółowe informacje tekstowe odsyłam do naszej Encyklopedii.
The Lord of the Rings: The Battle for Middle-Earth
Data wydania: 6 grudnia 2004
GRYOnline
Gracze
0