Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość pozostałe 4 sierpnia 2008, 11:32

Nowe fakty i plotki o Xbox 360 Avatars

Microsoft podał informację, że w przyszłości może wprowadzić odpłatne dodatki dla Avatarów, wirtualnych odpowiedników użytkowników mających zastąpić obecne obrazki gracza. Do tego też firmy, takie jak przykładowo Bethesda Softworks - twórcy serii The Elder Scrolls, pracujący obecnie nad Fallout 3 - zainteresowane są możliwością udostępnienia do odblokowania nowych akcesoriów dla Avatarów.

Xbox 360 już niedługo, wraz z premierą Xbox Experience wzbogaci się o nową funkcję – Avatary. Te podejrzanie podobne do Mii wirtualne odpowiedniki użytkowników mają zastąpić obecne obrazki gracza, choć wiadomo od pewnego czasu, że użytkownicy będą mogli pozostać przy starym rozwiązaniu.

Microsoft podał informację, że w przyszłościmoże wprowadzić także odpłatne dodatki dla Avatarów. Do tego też firmy, takie jak przykładowo Bethesda Softworks - twórcy serii The Elder Scrolls, pracujący obecnie nad Fallout 3 - zainteresowane są możliwością udostępnienia do odblokowania nowych akcesoriów dla Avatarów wraz ze swoimi produkcjami, na przykład w formie nagrody za osiągnięcia (Achievements).

Nowe fakty i plotki o Xbox 360 Avatars - ilustracja #1

W weekend pojawiła się też jedna, ciekawa, choć niepewna wiadomość. Do tej pory nie ujawniono żadnych konkretnych informacji co do tego, jak ma wyglądać system tworzenia Avatarów. Teraz serwis Xbox 360 Fanboy udostępnił dwa obrazy będące swego rodzaju kolażem stworzonym z, jak podano, ikon które będą obecne w kreatorze. Niestety, nie wiadomo, czy obrazki te są prawdziwe, czy też są dziełem jakiegoś zręcznego grafika.

Avatary wraz z nowym interfejsem użytkownika (Xbox Experience) pojawią się jesienią tego roku. Oba obrazki przedstawiające interfejs kreatora Avatarów można zobaczyć tutaj.

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej