Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 20 stycznia 2003, 09:27

Lock On ponownie opóźniony

Ci z was którzy oczekiwali, że w końcu doczekają się premiery symulatora lotu Lock On: Modern Air Combat, niestety będą musieli uzbroić się jeszcze w trochę cierpliwości. Otóż, firma Ubi Soft przełożyła termin premiery z Marca 2003 na lato 2003, a możemy o tym przeczytać na oficjalnej stronie gry oraz w nowym, oficjalnym planie wydawniczym. Miejmy nadzieję, że jest to ostatnie już opóźnienie premiery Lock On, bo zważywszy, iż pierwotnie tytuł ten miał się ukazać w połowie 2001 roku, sytuacja powoli staje się po prostu żenująca.

Ci z was którzy oczekiwali, że w końcu doczekają się premiery symulatora lotu Lock On: Modern Air Combat, niestety będą musieli uzbroić się jeszcze w trochę cierpliwości. Otóż, firma Ubi Soft przełożyła termin premiery z Marca 2003 na lato 2003, a możemy o tym przeczytać na oficjalnej stronie gry oraz w nowym, oficjalnym planie wydawniczym. Miejmy nadzieję, że jest to ostatnie już opóźnienie premiery Lock On, bo zważywszy, iż pierwotnie tytuł ten miał się ukazać w połowie 2001 roku, sytuacja powoli staje się po prostu żenująca.

Lock On: Modern Air Combat to następca sławnego symulatora rosyjskich myśliwców szturmowych Flanker 2.0. Tym razem SSI postanowiło umożliwić graczom pilotowanie maszyn rosyjskich i amerykańskich w doskonale odwzorowanym środowisku 3D. Lock On (znany również jako Flanker: Attack), zawiera wiele opcji umożliwiających pilotaż bojowych samolotów zarówno nowicjuszom jak i zaawansowanym miłośnikom symulatorów lotniczych. Dostępnych jest wiele najnowocześniejszych samolotów wojskowych, m.in. F-15C Eagle, A-10 Warthdog, Su-27 Flanker, MiG-29 Fulcrum, MiG-29k, Su-25 Frogfoot, Su-33 Flanker, Su-39.

Oficjalna strona gry.

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej