Przedstawiciele koncernu LucasArts z dumą oświadczyli wczoraj, że druga odsłona cyklu LEGO Star Wars rozeszła się w nakładzie przekraczającym milion sztuk. Twórcy programu mają duży powód do radości, gdyż wynik taki osiągnięto zaledwie po kilku dniach sprzedaży.
Przedstawiciele koncernu LucasArts z dumą oświadczyli wczoraj, że druga odsłona cyklu LEGO Star Wars rozeszła się w nakładzie przekraczającym milion sztuk. Twórcy programu mają duży powód do radości, gdyż wynik taki osiągnięto zaledwie po kilku dniach sprzedaży.

Sukces gry LEGO Star Wars II: The Original Trilogy nie powinien dziwić, jeśli ma się w pamięci dużą popularność pierwowzoru. Warto w tym miejscu nadmienić, że autorzy pierwszej odsłony cyklu nie spodziewali się tak dobrego przyjęcia programu, zarówno ze strony krytyków, jak i fanów. Wysoką sprzedaż gry LEGO Star Wars: The Video Game zauważyli również członkowie koncernu LucasArts, którzy odebrali firmie Eidos Interactive prawa do opublikowania sequela.

Premiera gry LEGO Star Wars II: The Original Trilogy miała miejsce 12 września bieżącego roku. W ciągu tygodnia program kupiło 1.100.000 klientów na całe świecie. Wysokiej sprzedaży sprzyja fakt, że produkt dostępny jest na większość liczących się platform sprzętowych: PC, PlayStation 2, Xbox, Xbox 360, Nintendo DS, PlayStation Portable, GameCube i Game Boy Advance. Aktualnie gra zajmuje pierwsze miejsce na brytyjskiej liście bestsellerów (informowaliśmy o tym we wtorek), wyniki ze Stanów Zjednoczonych poznamy w ciągu najbliższego tygodnia.
Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji na temat gry LEGO Star Wars II: The Original Trilogy, przeglądnij materiały zgromadzone na łamach naszego serwisu:
Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
Więcej:Fani LEGO mogą teraz kupić sobie klockowego Brada Pitta. Do sklepu trafił zestaw z F1 The Movie
GRYOnline
Gracze

Autor: Krystian Smoszna
Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.