Kooperacja i „potężne” A.I. w nowej wersji America's Army

Tytułu - America's Army – zdecydowanie nie trzeba przedstawiać miłośnikom FPSów przeznaczonych do potyczek sieciowych. Ta ciągle rozwijana przez Armię Amerykańską darmowa produkcja, doczeka się niedługo nowej wersji v.2.7, a jak właśnie napisano to na jej stronie internetowej, będzie ona rewolucją w skali AA.

Przemysław Bartula

Tytułu - America's Army – zdecydowanie nie trzeba przedstawiać miłośnikom FPSów przeznaczonych do potyczek sieciowych. Ta ciągle rozwijana przez Armię Amerykańską darmowa produkcja, doczeka się niedługo nowej wersji v.2.7, a jak właśnie napisano to na jej stronie internetowej, będzie ona rewolucją w skali AA.

Rewolucja to objawi się w tym, że wersja v.2.7 (kryptonim Overmatch) wprowadzi tryb kooperacji, w którym drużyna złożona z żywych graczy zmierzy się z przeciwnikami sterowanymi przez sztuczną inteligencję. Do tej pory pojedynki mogły ze sobą toczyć jednie zespoły graczy i to o porównywalnych siłach. W nowej wersji, właśnie we wspomnianym trybie kooperacji, pojawią się misje, gdzie użytkownicy jako żołnierze sił amerykańskich zmuszeni zostaną do przeciwstawienia się komputerowemu przeciwnikowi o dwu, trzy, cztery a nawet pięciokrotnie większej liczebności. Nie muszę chyba mówić jakie to wyzwanie.

Autorzy bardzo zachwalają system A.I. jaki zadebiutuje wraz z Overmatch. Ruchy i posunięcia przeciwników mają być całkowicie nieprzewidywalne i zależne od poczynań grających, a zatem podejmowane dynamicznie. Możemy spodziewać się tego, iż wrogowie będą się skradać za naszymi plecami, używać osłon terenowych, wykorzystywać wsparcie moździerzy i pojazdów opancerzonych itd. Nie będzie też ściśle określonych miejsc respawnu komputerowych przeciwników – pojawiać się oni będą w losowych miejscach. Ponadto charakteryzować się będą dziewięcioma stanami mentalnymi (od bohaterstwa do paniki), a ich poczynania zależeć będą od dziewięciu typów rozkazów, jakie im narzucono (rozkazy pierwszo i drugorzędne). Twórcy wyróżniają także 12 typów wydarzeń na jakie reagują (np. rzut granatem czy odniesienie rany) oraz 25 akcji jakie mogą wykonywać (atak, obrona etc.). Wszystko to i jeszcze więcej (patrz strona America's Army) ma zagwarantować niespotykany dotąd realizm pola walki.

Obecnie trwają beta testy nowej wersji America's Army. Całość ma zadebiutować już wkrótce.

America's Army: Operations

America's Army: Operations

PC
po premierze

Data wydania: 11 października 2002

Informacje o Grze
9.0

GRYOnline

7.9

Gracze

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Przemysław Bartula

Autor: Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

Rockowe i punkowe utwory na ścieżce dźwiękowej do NHL 07

Następny
Rockowe i punkowe utwory na ścieżce dźwiękowej do NHL 07

Electronic Arts ujawnia plan wydawniczy na drugą połowę 2006 roku

Poprzedni
Electronic Arts ujawnia plan wydawniczy na drugą połowę 2006 roku

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl