Konsole nowej generacji za słabe na Crysis

Bernd Diemer, jeden z reprezentantów firmy Crytek na targach Games Convention w Lipsku, wypowiedział się negatywnie na temat możliwości stworzenia konwersji gry Crysis na konsole PlayStation 3 oraz Xbox 360. Jego zdaniem wymienione wyżej urządzenia są na to za słabe...

Krystian Smoszna

105

Bernd Diemer, jeden z reprezentantów firmy Crytek na targach Games Convention w Lipsku, wypowiedział się negatywnie na temat możliwości stworzenia konwersji gry Crysis na konsole PlayStation 3 oraz Xbox 360. Jego zdaniem wymienione wyżej urządzenia są na to za słabe...

Konsole nowej generacji za słabe na Crysis - ilustracja #1

Mimo, że Crysis w wersji na PC będzie obsługiwać DirectX 9, twórcy programu od dawna dają jasno do zrozumienia, że gra rozwinie skrzydła dopiero pod kontrolą systemu operacyjnego Windows Vista (zawierającego nową, dziesiątą generację bibliotek DirectX). Nie dość, że w tym ostatnim przypadku program wygeneruje więcej efektów wizualnych, to jeszcze będzie działać szybciej niż w przypadku uboższej konfiguracji. Z racji tego, że obie konsole mogą pomarzyć o DirectX 10, wydaje się mało prawdopodobne, aby Crytek zdecydował się na konwersje. Diemer mówi wprost, że zarówno PlayStation 3, jak i Xbox 360, nie mają odpowiedniej mocy aby pociągnąć ten programw formie, jaką wymarzyli sobie jego twórcy.

Konsole nowej generacji za słabe na Crysis - ilustracja #2

Oczywiście powyższa wypowiedź nie przekreśla całkowicie możliwości konwersji, wszak i na PC grę będzie można uruchomić również bez nowego systemu operacyjnego firmy Microsoft. Można jednak wysnuć wniosek, że ewentualne edycje na PlayStation 3 oraz Xboksa 360 nie będą wyglądać tak dobrze i działać tak szybko jak pierwowzór...

Crysis

Crysis

PC PlayStation Xbox
Data wydania: 14 listopada 2007
Crysis - Encyklopedia Gier
8.4

GRYOnline

8.4

Gracze

8.0

Steam

Wszystkie Oceny
Oceń

  • Crytek Studios
  • EA / Electronic Arts
  • PC
  • X360
  • PS3
Krystian Smoszna

Autor: Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

Kolejne rekordowe osiągnięcia usługi Nintendo WiFi Connection

Następny
Kolejne rekordowe osiągnięcia usługi Nintendo WiFi Connection

Będzie kontynuacja Starshatter

Poprzedni
Będzie kontynuacja Starshatter

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl