Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 14 czerwca 2005, 12:44

autor: Radosław Grabowski

Konkretne informacje nt. Grand Theft Auto: Liberty City Stories

Najświeższa odsłona cyklu Grand Theft Auto o podtytule San Andreas ciągle zbiera pochlebne recenzje, jednak należy pamiętać, iż prawdziwa rewolucja w owej serii wiąże się z częścią trzecią, wydaną w 2001 roku w wersji dla PS2. Wtedy po raz pierwszy w historii GTA zaczęliśmy rozrabiać w środowisku trójwymiarowym. Właśnie do „trójki” ściśle nawiązywać ma gra Grand Theft Auto: Liberty City Stories.

Najświeższa odsłona cyklu Grand Theft Auto o podtytule San Andreas ciągle zbiera pochlebne recenzje, jednak należy pamiętać, iż prawdziwa rewolucja w owej serii wiąże się z częścią trzecią, wydaną w 2001 roku w wersji dla PS2. Wtedy po raz pierwszy w historii GTA zaczęliśmy rozrabiać w środowisku trójwymiarowym. Właśnie do „trójki” ściśle nawiązywać ma gra Grand Theft Auto: Liberty City Stories.

Konkretne informacje nt. Grand Theft Auto: Liberty City Stories - ilustracja #1

Nazwę nowego produktu Rockstar Games rozpoznajemy już od pewnego czasu, ale dopiero teraz developerzy postanowili ujawnić szczegółowe informacje na temat swojego kolejnego dzieła. Akcja będzie zatem osadzona w mieście, dobrze znanym z trzeciej odsłony Grand Theft Auto, chociaż zostaną nam ukazane wydarzenia nieco wcześniejsze. Wcielimy się w Tony’ego Cipriani i prześledzimy jego drogę po szczeblach mafijnej hierarchii. Rozkoszować się grą w GTA: LCS mają jedynie posiadacze kieszonkowych konsol PSP, a rynkowa premiera nastąpi najprawdopodobniej w przedostatnim kwartale bieżącego roku. Oto kluczowe cechy omawianej pozycji:

  • Wygląd zabudowań i pojazdów, stylizowany na końcówkę lat dziewięćdziesiątych XX wieku.
  • Możliwość kierowania samochodami i motocyklami, ale raczej brak maszyn latających.
  • Opcja odtwarzania własnej muzyki, zapisanej w formacie MP3 na karcie pamięci.
  • Specjalnie zaprojektowany dla PlayStation Portable model walki z przeciwnikami (m.in. nowatorski system wybierania celów).
  • Niezbyt wysoki stopień skomplikowania misji do wykonania rekompensowany przez stosunkowo dużą ilość dostępnych zadań.