Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 26 stycznia 2005, 09:05

Kolejne opóźnienie Dungeon Lords

Nie mają szczęścia Ci, którzy z niecierpliwością oczekują premiery gry Dungeon Lords. Firmie Dreamcatcher Games po raz kolejny nie udało się dotrzymać obietnic, związanych z debiutem programu na rynku. Według najnowszych informacji, ten cRPG pojawi się w sklepach dopiero 20 kwietnia.

Nie mają szczęścia Ci, którzy z niecierpliwością oczekują premiery gry Dungeon Lords. Firmie Dreamcatcher Games po raz kolejny nie udało się dotrzymać obietnic, związanych z debiutem programu na rynku. Według najnowszych informacji, ten cRPG pojawi się w sklepach dopiero 20 kwietnia. Tym razem obeszło się bez tłumaczeń. Możemy się tylko domyślać, że z pewnością główną przyczyną opóźnienia są przedłużające się prace nad grą, które prowadzi studio Heuristic Park.

Dungeon Lords przypomina nieco hit z 2001 roku, pt. Dungeon Siege, i wydaje się, że twórcy czerpali natchnienie z tej właśnie produkcji, przy czym tutaj gracz dysponuje większą swobodą działania. W całej grze skupiono się głównie na dwóch aspektach typowych dla gatunku cRPG, tj. na złożonych opcjach rozwoju swojej postaci (wybór rasy, indywidualnych atrybutów i współczynników, itd.) oraz na stworzeniu dużego i rozbudowanego świata zamieszkałego przez setki komputerowo kontrolowanych postaci (NPC), z którymi można współpracować, rozmawiać, handlować, wykonywać questy, itp.

Kraina w której toczy się akcja odznacza się sporą różnorodnością, znajdziemy tu olbrzymie zamki i twierdze, smocze groty, jaskinie, tereny skute lodem, bagna, góry, miasta, wioski, kopalnie i jeszcze szereg innych, naturalnie wymodelowanych w pełnym 3D. Cała gra nastawiona jest na nieustanną wartką akcję, eksplorowanie nowych, nieznanych terenów, wykrywanie, omijanie czy unieszkodliwianie napotkanych pułapek, rozwiązywanie zagadek logicznych oraz rzecz jasna walkę z napotkanymi bestiami, potężnymi czarodziejami, nieumarłymi lordami, demonami zniszczenia, itp.

Więcej informacji na temat Dungeon Lords znajdziesz w naszej Encyklopedii Gier.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej