Kolejne informacje dotyczące nowej gry RPG firmy Piranha Bytes
Zgodnie z obietnicą przedstawiciele niemieckiego studia Piranha Bytes przedstawili w Lipsku kolejne informacje na temat nowej gry RPB, która będzie pierwszym produktem firmy po rozstaniu z koncernem JoWooD Productions Software AG. W spotkaniu z przedstawicielami prasy wzięli udział: Mike Hoge (główny projektant), Björn Pankratz (główny programista) oraz Kai Rosenkranz (kompozytor, PR).
Zgodnie z obietnicą przedstawiciele niemieckiego studia Piranha Bytes przedstawili w Lipsku kolejne informacje na temat nowej gry RPB, która będzie pierwszym produktem firmy po rozstaniu z koncernem JoWooD Productions Software AG. W spotkaniu z przedstawicielami prasy wzięli udział: Mike Hoge (główny projektant), Björn Pankratz (główny programista) oraz Kai Rosenkranz (kompozytor, PR). Informacje w telegraficznym skrócie prezentujemy poniżej:
- Gra tworzona jest z myślą o PC, inne platformy nie są na razie brane pod uwagę.
- Program umożliwi zmagania w trybie single player.
- Nie podjęto jeszcze decyzji czy RPB będzie produktem wykorzystującym możliwości dziesiątej generacji bibliotek DirectX.
- Silnik wykorzysta komponenty stworzone przez innych producentów, ale większość rzeczy twórcy gry opracują samodzielnie.
- Akcja gry przeniesie nas na wulkaniczną i „zakazaną” wyspę.
- W grze pojawią się lochy, pułapki, tajne przejścia i zagadki.
- Producenci ściśle współpracują z fanami i nie jest wykluczone, że ich pomysły zostaną wprowadzone do gry. Jedną z takich sugestii jest wzrost efektywności broni, gdy bohater walczy z określonym stworem. Jako przykład podaje się młot, który okazałby się najlepszy podczas potyczki z golemami.
- W grze nie zobaczymy dużej liczby niczym nie różniących się przedmiotów (broni, zbroi, itp.). Autorzy już teraz zapowiadają, że będzie ich mniej, ale za to staną się ona łatwo rozpoznawalne.
Więcej:Until Dawn - pierwszy gameplay na PS4 przypomina Heavy Rain
Komentarze czytelników
umek Generał

"(...)na temat nowej gry RPB, która(...)"- o co chodzi?
a sama zapowiedź współpracy z graczami wróży dużo dobrego
Backside Senator

umek --> co dobitnie pokazała trzecia część...
U.V. Impaler Legend

RPB to skrót od RPG Piranha Bytes - tak roboczo nazywa się ten projekt, bo tytułu oficjalnego jeszcze nie ma.
umek Generał

dzięki za rozwianie wątpliwości
backside- nienajlepszy przykład
Backside Senator

umek ---> bardzo dobry. Pokazuje, że współpraca z fanami wcale nie musi nic dobrego wróżyć. Bardzo często to świetny chwyt marketingowy, a w rzeczywistości teoria daleka od ideału.
Słyszałem sporo o kulisach współpracy ludzi z Adamantytowej Wieży z Cenegą - warto też przeczytać wywiad z Sapkowskim z ostatniego Playa, żeby zobaczyć jak slogany typu "współpraca z kimś tam" mają się do rzeczywistości.
A Gothic III jaki jest każdy widzi... szczególnie boleśnie fan prequeli.