Już jutro zadebiutuje demo gry TimeShift

Na początku stycznia informowaliśmy Was o zapisach do beta-testów gry TimeShift – pierwszoosobowej strzelaniny, którą tworzy studio Saber Interactive dla firmy Atari. Ci z Was, którzy przegapili ten fakt a mimo tego chcieliby sprawdzić, jak wspomniany produkt sprawdza się w akcji, będą mieli okazję do wydania osądu już jutro. Autorzy zapowiedzieli bowiem opublikowanie wersji demo gry.

Krystian Smoszna

Na początku stycznia informowaliśmy Was o zapisach do beta-testów gry TimeShift – pierwszoosobowej strzelaniny, którą tworzy studio Saber Interactive dla firmy Atari. Ci z Was, którzy przegapili ten fakt a mimo tego chcieliby sprawdzić, jak wspomniany produkt sprawdza się w akcji, będą mieli okazję do wydania osądu już jutro. Autorzy gry zapowiedzieli bowiem opublikowanie wersji demonstracyjnej programu.

Już jutro zadebiutuje demo gry TimeShift - ilustracja #1

W oficjalnym oświadczeniu prasowym podano, że w demo dostępny będzie jeden poziom z trybu rozgrywki dla jednego gracza. Warto sprawdzić go w działaniu, gdyż TimeShift znajduje się na celowniku firmy LEM i prawdopodobnie zostanie wydany w naszym kraju. Data premiery nie jest jeszcze dokładnie ustalona. Według ostatnich plotek, grazadebiutuje na wiosnę.

Już jutro zadebiutuje demo gry TimeShift - ilustracja #2

TimeShift przeniesie nas do alternatywnej rzeczywistości, w której znany nam świat zmienił się. Na skutek niewyjaśnionych przyczyn wydarzenia historyczne prowadzące do takiego, a nie innego ukształtowania się rzeczywistości uległy znacznym przeobrażeniom. Tylko nasz bohater, agent Colonel Swift zdaje sobie sprawę, że otaczająca go rzeczywistość nie jest taka jaka być powinna. Musi dowiedzieć się czemu zmienił się porządek rzeczy i doprowadzić do przywrócenia jego naturalnego stanu. Staje więc do walki z całymi legionami przeciwników związanych z nazistowską organizacją - Erą Krona – która włada światem. Celem nadrzędnym jest likwidacja złowieszczych struktur, a co za tym idzie – wyzwolenie ludzkości. Jeśli chodzi o charakter samej gry, dominuje tu nieskrępowana eksterminacja wroga. W związku z tym autorzy przygotowali pokaźny arsenał broni. Łącznie zgromadzono dziesięć modeli różnych narzędzi zagłady, w tym: standardowy karabin, popularną „snajperkę” z kilkukrotnym przybliżeniem bądź też granatnik.

Dowiedz się więcej na temat gry TimeShift:

TimeShift

TimeShift

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 30 października 2007

Informacje o Grze
7.4

GRYOnline

7.6

Gracze

8.1

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Krystian Smoszna

Autor: Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2006-01-30
01:12

zanonimizowany57898 Generał

Juz jest, trzeba tylko widziec gdzie szukac np. games.bmj.pl ;)

Komentarz: zanonimizowany57898
2006-01-30
01:20

Bdx Senator

Bdx
😃

Prawdziwy paradoks czasowy...

hehe, ciekawe kto za to 'beknie' :)

Komentarz: Bdx
2006-01-30
14:05

Indoctrine Generał

Indoctrine

Właśnie grałem w to 10(!!) minutowe demko...

Muszę przyznać, że zapowiada się ciekawie, niestety nie dla posiadacza słabego komputera.

AMD64 3000+, 1GB ramu, GF 6600GT.

Najpierw ustawiłem wszystko na max:P Gra strasznie pełzała, znaczy nie to, że jakoś chaczyła, ale strasznie muliła, wolno się obracałem itp. No i czasem szarpała jednak.

Potem zacząłem stopniowo zmniejszać detale i powiem, że bez anizo, aa na 2, 800*600, tekstury i efekty na średnim poziomie, da się grać. Ale gra wtedy wygląda nie za dobrze. Na przykład ogień pali się nienaturalnie, roślinność jest nieruchoma i wygląda jak w grach sprzed 4 lat, jak podejść do ściany, wszystko strasznie zamazane..

Mam nadzieję, że to rzeczywiście niezoptymalizowana wersja dopiero..

Komentarz: Indoctrine
2006-01-31
15:28

zanonimizowany310563 Pretorianin

U mnie na podobnym sprzecie, tylko troche mocniejszym P4 3.0 GHZ, 1 GB RAM, GF6800GT. W rozdz. 1280x1024 wszystko na max. nie dalo sie grac - gra strasznie muli co daje sie odczuc juz w menu gry za sprawa kursora. Grafika nie najlepsza a wymagania straszne, fakt ze to tylko demko, ale niestety do pelnej wersji nie ma sie co spodziwac juz cudów jesli chodzi o optymalizacje silnika graficznego. Gra wnosi troche nowosci do FPS-ów - (zatrzymanie czasu, wykorzystywany juz wczesniej w grach bullet time) co do fabuly trudno cokolwiek powiedziec bo demko prezentuje tylko jeden, króciutki poziom z single. Jedno juz jest pewne - do Half Life 2 sporo jej brakuje - pod wzgledem grafiki - wymagan, fabuly i grywalnosci.

Komentarz: zanonimizowany310563
2006-01-31
21:19

Maevius Senator

Gra mocno niedopracowana, do tego zalatuje kiczem na kilometr. Wyglada jak oszpecony dodatkowymi barwami Serious Sam 2. Grafika jest tragiczna, przekolorowana, rodem z odbicia umazanej w farbie packi na muchy. Gameplay? Zenada. Ruch postaci i system celowania widzialem lepszy w Blood 1.

Do tego te swiatla .. Do niczego.

Komentarz: Maevius

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl