Interplay myśli o stworzeniu Fallouta w konwencji MMORPG

Jeśli ktoś śledzi uważnie ostatnie doniesienia prasowe dotyczące Interplay, to wie, ze z tą uznaną niegdyś marką nie dzieje się dobrze. Brak funduszy na zaległe wypłaty dla pracowników, kłopoty z lokalem – to już codzienność. Mimo tych fatalnych wieści, Herve Caen (CEO) z uporem maniaka próbuje odbić się od dna i szukać nowych rozwiązań, które poprawią kondycję firmy.

Krystian Smoszna

Jeśli ktoś śledzi uważnie ostatnie doniesienia prasowe dotyczące Interplay, to wie, ze z tą uznaną niegdyś marką nie dzieje się dobrze. Brak funduszy na zaległe wypłaty dla pracowników, kłopoty z lokalem – to już codzienność. Mimo tych fatalnych wieści, Herve Caen (CEO) z uporem maniaka próbuje odbić się od dna i szukać nowych rozwiązań, które poprawią kondycję firmy.

Opublikowane wczoraj oświadczenie finansowe za pierwszy kwartał 2004 roku informuje, że Interplay zakończył te trzy miesiące działalności ze stratą 900 tysięcy dolarów. Rok wcześniej, w podobnym okresie firma zarobiła grubo ponad 5 milionów. Herve Caen nie widzi jednak specjalnych powodów do zmartwień z tego powodu – powiedzmy więcej – ma nawet plan, który pomoże mu wyprowadzić koncern na prostą! Jego założenie jest bardzo proste – wystarczy wkroczyć na rynek gier MMORPG, który według doradców ekonomicznych wciąż jest bardzo chłonny. Zapytacie zapewne, w jaki sposób Interplay chciałby konkurować z największymi potentatami w tej dziedzinie. Odpowiedź zawiera się w jednym słowie: Fallout.

Jeśli mimo aktualnych problemów, Caenowi i spółce uda się stworzyć MMORPG w post-nuklearnym środowisku, może liczyć na duży sukces komercyjny – fanów Fallouta wszak nie brakuje. Pytanie tylko czy zapewnienia szefa Interplay ktokolwiek jeszcze traktuje poważnie. Biorąc pod uwagę to, co działo się całkiem niedawno przy okazji Fallout 3, nadziei nie ma już chyba nikt…

Fallout 2

Fallout 2

PC
po premierze

Data wydania: 31 października 1998

Informacje o Grze
9.0

GRYOnline

9.1

Gracze

9.4

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

1

Krystian Smoszna

Autor: Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2004-06-26
12:29

eJay Legend

eJay


Ja wolalbym Fallouta 3:)

Komentarz: eJay
2004-06-26
12:30

zanonimizowany99221 Generał

pomijajac to, ze interplay nie ma juz praktycznie zadnych funduszy, Fallout online nie ma faktyczne prawa powstac pod szyldem tejze firmy z prostego powodu - nie dysponuja zasobami ludzkimi zdolnymi do splodzenia tak skomplikowanej aplikacji, jaka bylby ewentualny mmorpg. doniesienia, ktore docieraly do nas na prestrzeni kilku ostatnich miesiecy wyraznie wskazuja, ze interplay w tej chwili to garstka przecietnych studiow developerskich, ktora swoje darzenia skupia na uposledzonych grach konsolowych, opartych o konwecje znanych tytulow z pc. z cala pewnoscia Fallout nie ma juz racji bytu jako twor narodzony dzieki staraniom interplaya w obecnej postaci. mozliwe, ze poprzez tego typu oswidczenia, wlodarze probuja znalezc bogatego sponsora, ktory zapewnilby przetrwanie przez kolejne pare lat, kiedy to interplay moglby nas raczyc doniesienami o postepie prac, by na sam koniec oznajmic wygasniecie idei i definitywny koniec. alternatywa mogloby byc odsprzedanie praw autorskich i przymusowa asymilacja z wydawca formatu lucasart. pytaniem jest czy taki twor ma racje bytu? nie wiem. wiem jednak, ze Falloutowi nalezy sie szacunek, tak samo jak odpowiednio powazne traktowanie graczy. umarl krol ...

Komentarz: zanonimizowany99221
2004-06-26
16:07

Bibel Konsul

najpierw to nich oni skoncza fallouta 3, albo przerobią go na fallout mmorpg, ja bede w to gral nawet zeby to by mialo byc 100$ miesiecznie - maniak? a jakze!!!!!

Komentarz: Bibel
2004-06-26
16:13

Soulcatcher Legend

Soulcatcher

Interplay raczej ostatecznie zbankrutowa

Dobra gra MMO kosztuje obecnie około 50 000 000 $ i jej cykl produkcyjny trwa + / - 3 lata, więc jak szef Interplay znajdzie 50 000 000$ w skarbonce to już w 2007 roku nie będą mówili że Interplay is out

Komentarz: Soulcatcher
2004-06-26
22:31

Morgius Pretorianin

😁

hah chciałbym być chociaż w 1/5 takim optymistą jak ten cały Herve Caen...

Komentarz: Morgius

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl