Kolejni twórcy gier komputerowych zdecydowali się wykorzystać stworzoną przez firmę Interactive Data Visualisation, Inc. technologię o nazwie SpeedTree. Z opublikowanego dziś oficjalnego oświadczenia prasowego wynika, że realistycznie prezentującą się roślinność zobaczymy w pięciu nowych produktach.
Kolejni twórcy gier komputerowych zdecydowali się wykorzystać stworzoną przez firmę Interactive Data Visualisation, Inc. technologię o nazwie SpeedTree. Z opublikowanego dziś oficjalnego oświadczenia prasowego wynika, że realistycznie prezentującą się roślinność zobaczymy w pięciu nowych produktach.
SpeedTree w The Elder Scrolls IV: Oblivion
Technologia SpeedTree zostanie zaimplementowana w następujących grach:
SpeedTree to popularna wśród twórców gier technologia, której zadaniem jest generowanie realistycznie wyglądającej roślinności. Do tej pory mogliśmy ją podziwiać m.in. w takich produkcjach jak: The Elder Scrolls IV: Oblivion, Call of Duty 3, Gothic 3, Crackdown czy Resistance: Fall of Man.
GRYOnline
Gracze
Steam

Autor: Krystian Smoszna
Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.