Savage 2 zalicza kolejne opóźnienie

Pojawiły się niewesołe wieści na temat gry Savage 2: A Tortured Soul. S2Games - producent tytułu ponownie wystawia na próbę cierpliwość fanów i przesuwa termin premiery. Już raz przekładano ją z jesieni 2006 na marzec 2007. Tym razem jako termin podano lato 2007.

Michał Markocki

Komentarze

Pojawiły się niewesołe wieści na temat gry Savage 2: A Tortured Soul. S2Games - producent tytułu ponownie wystawia na próbę cierpliwość fanów i przesuwa termin premiery. Już raz przekładano ją z jesieni 2006 na marzec 2007. Tym razem jako termin podano lato 2007.

Marc DeForest,przedstawiciel S2Games , wyjaśnia: „Potrzebujemy więcej czasu z kilku powodów. Po pierwsze jesteśmy jako studio developerskie zbyt mało doświadczeni i wyznaczanie terminów odpowiednich do naszych możliwości jest dla nas trudne. Po drugie mamy własną wizję gry i zamierzamy ją zrealizować w całości.”

Savage 2 zalicza kolejne opóźnienie - ilustracja #1

 

Ponieważ studio nie jest związane z żadnym wydawcą, to może sobie pozwolić na opóźnienia. Ale co z opinią graczy? Marc DeForest ma coś dla nich. Przewiduje, że beta testy ruszą w ciągu kilku tygodni. Są one zastrzeżone dla tych osób, które złożyły przedpremierowe zamówienia na grę. Otwarcie beta testu dla innych jest rozważane, ale nie jest przesądzone.

Savage 2 jest sequelem tytułu Savage: The Battle for Newerth. Podobnie jak pierwowzór jest mieszanką gry akcji, strategii czasu rzeczywistego i cRPG, która to mieszanka jest przeznaczona tylko do potyczek wieloosobowych na platformie PC. W uniwersum fantasy zwanym Newereth ścierają się dwie frakcje: ludzi i bestii. W bitwach uczestniczy 64 graczy podzielonych na 2 drużyny. Savage 2 jest tak skonstruowany, że drużyna w celu odniesienia zwycięstwa musi nie tylko zabijać wrogie postacie, ale też rozbudowywać swoje zaplecze gospodarcze (surowce, budynki). Ścisła współpraca jest zatem niezbędna, a zwycięstwa zaowocują doświadczeniem potrzebnym do rozwijania postaci. Savage 2 korzysta z technologii graficznej K2 Engine oraz technologii fizycznej AGEIA’s PhysX. Dostępny będzie zarówno widok z perspektywy trzeciej osoby (TPP), jak i pierwszej osoby (FPP). To drugie upodobni rozgrywkę do FPSa.

Savage 2 zalicza kolejne opóźnienie - ilustracja #2

 

Miłośników serii Savage i zainteresowanych tytułem Savage 2 zapraszamy do lektury naszej Encyklopedii oraz na oficjalną stronę.

8.6

Gracze

OCEŃ
Oceny

Ruszyła produkcja przygodówki Dracula: Origin

Następny
Ruszyła produkcja przygodówki Dracula: Origin

KOEI ujawnia plan wydawniczy: Fatal Inertia i Bladestorm w trzecim kwartale 2007 roku

Poprzedni
KOEI ujawnia plan wydawniczy: Fatal Inertia i Bladestorm w trzecim kwartale 2007 roku

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl