Havok w nowych grach firmy Blizzard Entertainment

Efekty używania narzędzi spod znaku Havok widzieliśmy już m.in. w The Elder Scrolls IV: Oblivion, Age of Empires III, Mercenaries, Half-Life 2 i Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter. Teraz po tę technologię postanowili sięgnąć szefowie Blizzard Entertainment, aby wykorzystać ją w swoich przyszłych grach.

Radosław Grabowski

Efekty używania narzędzi spod znaku Havok widzieliśmy już m.in. w The Elder Scrolls IV: Oblivion, Age of Empires III, Mercenaries, Half-Life 2 i Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter. Teraz po tę technologię postanowili sięgnąć szefowie Blizzard Entertainment, aby wykorzystać ją w swoich przyszłych grach.

Ojcowie sagi Diablo chcą zrobić użytek z pozyskanych narzędzi w nowych pozycjach, dedykowanych zarówno komputerom osobistym klasy PC, jak i maszynom ze stajni Apple Computer. Developerzy skupią się nie tylko na fizyce (Havok Physics), lecz także na skryptach zachowań dla wirtualnych postaci (Havok Behavior), animacji trójwymiarowych modeli (Havok Animation) i kolizji mnóstwa obiektów bez dodatkowego obciążania CPU (Havok FX).

Podobało się?

0

I wszystko stało się jasne. Europejska premiera Wii 8 grudnia!

Następny
I wszystko stało się jasne. Europejska premiera Wii 8 grudnia!

Poznaliśmy informacje o australijskiej premierze Wii - czy w Europie będzie podobnie?

Poprzedni
Poznaliśmy informacje o australijskiej premierze Wii - czy w Europie będzie podobnie?

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl