GOL na GC 2007: Sacred 2

Ascaron Software prezentuje na trwających targach Games Convention swą zapowiadaną na przyszły rok produkcję – Sacred 2. Odwiedziliśmy ich firmowe stoisko, by zmierzyć się w małym turnieju z grupą losowo wybranych współtowarzyszy.

Krzysztof Gonciarz

Komentarze

Ascaron Software prezentuje na trwających targach Games Convention swą zapowiadaną na przyszły rok produkcję – Sacred 2. Odwiedziliśmy ich firmowe stoisko, by zmierzyć się w małym turnieju z grupą losowo wybranych współtowarzyszy – siłą rzeczy, dziennikarzy. Nasz meczyk podzielony był na dwie części: w pierwszej, trwającej 5 minut, musieliśmy stworzyć nową postać oraz możliwie najbardziej rozwinąć ją przez eksterminację najbardziej podstawowych typów przeciwników. Druga runda rzuciła całą ósemkę nowo wykreowanych bohaterów na deatchmatchową arenę.

GOL na GC 2007: Sacred 2 - ilustracja #1

W grze do wyboru są 4 typy postaci. Jako żeśmy sprytni i przebiegli, postanowiliśmy na najmniej finezyjnego, ale i najłatwiejszego w obsłudze Shadow Warriora. Jak się okazało kilka sekund później, zasadniczo wszyscy wpadli na ten sam pomysł. Pobiegaliśmy trochę i posiekaliśmy niezobowiązująco szkielety i zombiaki, zbierając przedmioty i zyskując teoretycznie cenne doświadczenie. Co się da z miejsca zauważyć, gra jest bardzo szybka. Postaci poruszają się po ekranie w ekspresowym, wręcz arcade'owym tempie. Walka sprawiała wrażenie dość mało, ahem, kontaktowej – w sensie, że zadawane z obydwu stron ciosy zdawały się każdorazowo trafiać w próżnię, a jedynym odzwierciedleniem trafienia był ubytek HP przeciwnika. Otoczka wizualna pozostawała raczej neutralna. Nie była ona jednoznacznie brzydka, ale też urodą jej nie obdarzono zbyt hojnie.

GOL na GC 2007: Sacred 2 - ilustracja #2

Zabawnym akcentem było upodobnienie napojów uzdrawiających do... puszek Red Bulla. Heh. Kiedy czas biegania po pustynnych ruinach dobiegł końca (który to etap zakończyłem na pierwszym miejscu, ha!), przyszło nam powalczyć przeciwko innym graczom. Z braku umiejętności oraz czarów rozgrywka była dość łopatologiczna. Nie było czasu ani miejsca na strategię. Rach, ciach i po krzyku. Zabawę zakończyłem na drugim miejscu, eLKa na czwartym. Ale koszulki i tak dostali wszyscy.

7.6

GRYOnline

7.6

Gracze

OCEŃ
Oceny
  • cdv Software Entertainment AG
  • PC

Ubisoft ujawnia listę akustycznych utworów przeznaczonych dla gry Jam Sessions

Następny
Ubisoft ujawnia listę akustycznych utworów przeznaczonych dla gry Jam Sessions

Eidos ujawnia grę opartą o cykl filmów o Nieśmiertelnym

Poprzedni
Eidos ujawnia grę opartą o cykl filmów o Nieśmiertelnym

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl