Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 22 maja 2002, 09:34

Full Throttle II oficjalnie w produkcji!!

Przyznam, że po usłyszeniu tej nowiny, bardzo polepszył mi się nastrój. Najwyraźniej firma LucasArts przypomniała sobie, że nie tylko Gwiezdnymi Wojnami świat żyje i kiedyś robiła naprawę sporo dobrych gier przygodowych. Ostatnio jakoś mało naprawdę dobrych przygodówek w starym dobrym stylu, a któż nie pamięta takich hitów jak Day of the Tentacle, Grim Fandango seria gier przygodowych Indiana Jones, Monkey Island oraz Full Throttle. Tak, to było coś. Już niedługo fani tego gatunku będą mogli ponownie oceniać kunszt panów z LucasArts, ponieważ firma oficjalnie zapowiedziała kontynuacje starego hitu - Full Throttle II.

Przyznam, że po usłyszeniu tej nowiny, bardzo polepszył mi się nastrój. Najwyraźniej firma LucasArts przypomniała sobie, że nie tylko Gwiezdnymi Wojnami świat żyje i kiedyś robiła naprawę sporo dobrych gier przygodowych. Ostatnio jakoś mało naprawdę dobrych przygodówek w starym dobrym stylu, a któż nie pamięta takich hitów jak Day of the Tentacle, Grim Fandango seria gier przygodowych Indiana Jones, Monkey Island oraz Full Throttle. Tak, to było coś. Już niedługo fani tego gatunku będą mogli ponownie oceniać kunszt panów z LucasArts, ponieważ firma oficjalnie zapowiedziała kontynuacje starego hitu - Full Throttle II.

Gra ma zostać wydana na komputery PC w 2003 roku. Z bardzo skromnych ujawnionych informacji dowiadujemy się, że głównym bohaterem Full Throttle II, będzie znany z części pierwszej Ben, przywódca gangu motocyklowego zwanego Polecats. Jak na razie to wszystko co udało mi się dowiedzieć na ten temat. Mam tylko nadzieję, że klimat i rozwiązania gry pozostaną takie same jak to miało miejsce w Full Throttle w 1995 roku. Bo jak mam być szczery czwarta część Monkey Island nie przypadła mi szczególnie do gustu – ktoś próbował na siłę zmienić coś co było doskonałe.....

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej