FIM Speedway GP 2 – nowe informacje

Maciej Kłokowski kierownik projektu FIM SGP2, drugiej części symulatora żużlowego tworzonego przez Techland omawia dziś zmiany w fizyce jazdy.

Techland Press Release

(Poniższa wiadomość jest oficjalną informacją prasową producenta / wydawcy / dystrybutora produktu i jako taka nie jest lub nie musi być wyrażeniem opinii i stanowiska redakcji GRY-OnLine.)

Maciej Kłokowski kierownik projektu FIM SGP2, drugiej części symulatora żużlowego tworzonego przez Techland omawia dziś zmiany w fizyce jazdy:

„Poprzednio, kiedy odsłanialiśmy nowe cechy gry skupiliśmy się na ulepszonej, jeszcze bardziej realistycznej fizyce. Dlaczego to takie ważne? Odpowiedź jest prosta - każdy tor jest inny, ponadto na każde zawody organizatorzy inaczej przygotowują nawierzchnię. Co więcej, warunki torowe zmieniają się także w czasie trwania samych zawodów. Nic więc dziwnego, że zawodnicy niejako ciągle poszukują optymalnych ustawień motocykli, oraz najszybszych ścieżek jazdy.

Przywykliśmy już do scen, w których zawodnicy na prezentacji kopią butem w nawierzchnie toru, chcąc jak najlepiej poznać jego wszystkie tajemnice i możliwie jak najlepiej dostroić swój sprzęt. Bardzo dobrze znamy także rytuał żłobienia kolein, gdzie żużlowcy pieczołowicie przygotowują sobie najlepsze miejsce do startu. Nie inaczej jest, gdy taśma idzie w górę. Podczas wyścigu jeźdźcy ciągle szukają optymalnego toru jazdy, próbując złapać przyczepność to przy wewnętrznej czy też pod bandą.

Chcemy, by w SGP2 znalazły się wszystkie te elementy, aby poniekąd „zmusić” gracza do ciągłej nauki, do poznawania kolejnych torów i nabierania umiejętności odpowiedniego dostosowywania się do panujących warunków. Gracz powinien kilka razy spróbować ataku zarówno po wewnętrznej jak i po zewnętrznej, zanim wyczuje gdzie tor najlepiej trzyma i które przełożenie jest aktualnie najbardziej optymalne. Postaramy się, aby dla różnych torów, tych układanych na jedne zawody i stałych, charakterystyka nawierzchni znacznie się różniła oraz by w zależności od „przygotowania” toru pola startowe miały różne właściwości.

Warto również dodać, że na zróżnicowane i zmienne właściwości torów nałoży się nowy, spersonalizowany sposób zachowania się przeciwników komputerowych, z symulacją rzeczywistych stylów jazdy prawdziwych zawodników cyklu GP, co dodatkowo uatrakcyjni rozgrywkę”

Techland zapowiedział, że w przyszłym tygodniu pojawią się kolejne szczegóły na temat nowości w grze i pierwsze screenshoty.

Podobało się?

0

Twórcy Gothica 3 odpowiadają na pytania fanów

Następny
Twórcy Gothica 3 odpowiadają na pytania fanów

Znamy datę premiery gry Burnout Revenge na Xbox 360

Poprzedni
Znamy datę premiery gry Burnout Revenge na Xbox 360

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl