Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 14 stycznia 2009, 12:37

autor: Hed

Dodatkowa zawartość do Mirror’s Edge oraz premiera amerykańskiej wersji PC

Wczoraj odbyła się amerykańska premiera pecetowej wersji Mirror’s Edge, jednej z oryginalniejszych produkcji ostatnich miesięcy. Amerykańscy miłośnicy komputerów osobistych mogą zagrać w ten tytuł jako pierwsi. Następni w kolejce są gracze z Europy, do której pudełka z grą zawitają już w najbliższy piątek. Tymczasem, wydawca Electronic Arts ogłosił datę wydania nadchodzącej dodatkowej zawartości.

Wczoraj odbyła się amerykańska premiera pecetowej wersji Mirror’s Edge, jednej z oryginalniejszych produkcji ostatnich miesięcy. Amerykańscy miłośnicy komputerów osobistych mogą zagrać w ten tytuł jako pierwsi. Następni w kolejce są gracze z Europy, do której pudełka z grą zawitają już w najbliższy piątek. Tymczasem, wydawca Electronic Arts ogłosił datę wydania nadchodzącej dodatkowej zawartości.

Dodatkowa zawartość do Mirror’s Edge oraz premiera amerykańskiej wersji PC - ilustracja #1

Według informacji firmy dodatkową zawartość, czyli ciekawie wyglądające na zdjęciach mapy do trybu Time Trial, zobaczymy pod koniec miesiąca, a dokładnie 29 stycznia tego roku. Rozszerzenie będzie dostępne dla wszystkich wersji – skorzystają z niego więc zarówno posiadacze pecetów oraz konsol Xbox 360 i PlayStation 3. W zestawie otrzymamy podobno 7 map i 9 wyścigów.

Całość odbiega od tego co mogliśmy zobaczyć w samej grze, gdyż zamiast miasta producenci stworzyli specjalne abstrakcyjne poziomy w bardzo przyjemnej stylistyce i kolorystyce. Według wcześniejszych zapowiedzi specjalna mapa powinna pojawić się w edycji na PlayStation 3, jednak jak na razie nie zostało to potwierdzone.

Dodatkowa zawartość do Mirror’s Edge oraz premiera amerykańskiej wersji PC - ilustracja #2

Pecetowa wersja Mirror’s Edge oferuje kilka nowości względem pierwowzoru wydanego pod koniec zeszłego roku na konsole (Xbox 360 i PlayStation 3). Głównym dodatkiem, o którym zresztą wspominaliśmy już niejednokrotnie, jest obsługa systemu fizycznego PhysX, dodającego do gry wiele obiektów, reagujących w realistyczny sposób.

Jak to wyszło w praktyce? Odpowiedzi na to pytanie udzielił nam już Sandro w recenzji. Okazuje się więc, że dodatkowe wsparcie wyszło tytułowi na dobre. Kolejną nowością jest również polska wersja, która jednak budzi mieszane uczucia – więcej szczegółów w tekście oraz filmie z serii Gramy!. Polscy użytkownicy będą mogli zweryfikować opinie naszego recenzenta już w piątek, kiedy gra trafi do sklepów.