Diablo 3 - prace nad treścią gry trwają

Jay Wilson, główny projektant gry Diablo 3, powiedział, że tytuł jest w bardzo zaawansowanym stadium jeżeli chodzi o kwestie techniczne (engine) a ekipa odpowiedzialna za produkcję zajmuje się głównie samą treścią gry. Tak więc, twórcy pracują nad poszczególnymi aktami i mechaniką.

Szymon Liebert

Jay Wilson, główny projektant gry Diablo 3, powiedział, że tytuł jest w bardzo zaawansowanym stadium jeżeli chodzi o kwestie techniczne (engine) a ekipa odpowiedzialna za produkcję zajmuje się głównie samą treścią gry. Tak więc, twórcy pracują nad poszczególnymi aktami i mechaniką.

Diablo 3 - prace nad treścią gry trwają - ilustracja #1

Konkretniej, zgodnie z wypowiedzią Wilsona, zespół odpowiedzialny za stronę wizualną zajmuje się obecnie projektowaniem drugiego aktu, podczas gdy reszta ekipy dopracowuje akt pierwszy – dłubiąc przy zadaniach oraz pewnych nieujawnionych dotąd rozwiązaniach, dotyczących mechaniki rozgrywki (niewiele o nich wiemy jak dotąd). Wynika to z przedstawionego sposobu pracy nad tym projektem – jest on tworzony chronologicznie, od początku do końca. Po skończeniu danego fragmentu Blizzard rewiduje go i przebudowuje, dodając elementy i nowości jakie pojawiły się w późniejszej fazie produkcji. Ten sposób dobrze podsumowuje zdanie Wilsona, który mówi, że jeżeli dany element nie został zmieniony pięć razy, to nie ma racji bytu.

Diablo 3 - prace nad treścią gry trwają - ilustracja #2

Omówione zostały także pewne szczegóły dotyczące innych elementów gry. Ekonomia będzie lepiej skonstruowana – celem jest stworzenie pewnej i stabilnej waluty, tak aby nie została zdewaluowana jak złoto w Diablo 2. Ponadto, zrewidowany zostanie sposób przechowywania przedmiotów – nasz plecak będzie prawdopodobnie przypominał bardziej rozwiązania znane z World of Warcraft (jeden przedmiot na jeden slot). Jak już zapowiadaliśmy wcześniej, w grze, prócz barbarzyńcy, nie zobaczymy klas znanych z poprzedniej części, jednak nie jest wykluczone, że powrócą one w ewentualnych dodatkach.

Diablo 3 - prace nad treścią gry trwają - ilustracja #3

Wilson przekazał także kilka dobrych informacji dla osób niezadowolonych z kolorowej stylistyki nowego Diablo, jaka została przedstawiona w zaprezentowanej wczesnej wersji. To co zobaczyliśmy jest tylko jednym z pierwszych podziemi. Będziemy zwiedzać takie lochy, jednak tylko na początku naszej przygody. Z lokacji na lokację gra będzie coraz mroczniejsza, gdyż ideą fabuły jest przedstawienie nadchodzącej apokalipsy. Końcówka gry będzie więc zapewne rozgrywała się w bardziej mrocznym środowisku.

Diablo III

Diablo III

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 15 maja 2012

Informacje o Grze
8.3

GRYOnline

7.8

Gracze

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo - realne wymagania sprzętowe

Następny
S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo - realne wymagania sprzętowe

Nowy Indiana Jones na konsole przenośne?

Poprzedni
Nowy Indiana Jones na konsole przenośne?

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl