Desert Fox-Desert Rats - wyśmienita pozycja dla miłośników strategii

Nie wiem czy wszyscy słyszeliście o wyśmienitej strategicznej grze Combat Mission: Beyond Overlord, ale sądząc po jej siódmym miejscu na naszej liście przebojów powoli, mimo uboższej niż u konkurencji oprawy graficznej oraz utrudnionej dostępności (tylko z witryny producenta) znajduje ona zasłużone uznanie w gustach strategów. Dzisiaj dla wszystkich jej zwolenników mam interesującą wiadomość, mianowicie zespół DFDR Group wypościł tzw. moda tej strategii noszącego nazwę Desert Fox-Desert Rats.

Przemysław Bartula

Nie wiem czy wszyscy słyszeliście o wyśmienitej strategicznej grze Combat Mission: Beyond Overlord, ale sądząc po jej siódmym miejscu na naszej liście przebojów powoli, mimo uboższej niż u konkurencji oprawy graficznej oraz utrudnionej dostępności (tylko z witryny producenta) znajduje ona zasłużone uznanie w gustach strategów. Dzisiaj dla wszystkich jej zwolenników mam interesującą wiadomość, mianowicie zespół DFDR Group wypościł tzw. moda tej strategii noszącego nazwę Desert Fox-Desert Rats.

Mod ten wykorzystuje cały engine oraz AI Combat Mission: Beyond Overlord lecz przenosi rozgrywkę na tereny Północnej Afryki, gdzie możemy rozegrać kilkanaście zupełnie nowych scenariuszy odzwierciedlających największe bitwy II wojny światowej jakie miały tam miejsce. W działaniach tych możemy walczyć wojskami Brytyjskimi, Amerykańskimi, Vichi, Niemieckimi oraz Włoskimi. Desert Fox-Desert Rats wprowadza całkowicie nowe typy jednostek, nowe odgłosy i dźwięki, mapy oraz misje, wszystko to oczywiście w 100% (podobnie jak CM) odtwarza realia walk tamtych czasów toczonych w Afryce.

Wersje 1.1 Desert Fox-Desert Rats można pobrać ze strony, a ja osobiście postaram się by jeszcze dzisiaj znalazła się u nas.

Combat Mission: Beyond Overlord

Combat Mission: Beyond Overlord

PC
po premierze

Data wydania: 19 czerwca 2000

Informacje o Grze
7.5

GRYOnline

8.2

Gracze

10

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

2

Przemysław Bartula

Autor: Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2001-06-15
02:19

zanonimizowany820 Legionista

Ja tylko chcialem zaznaczyc, ze z ta "100% odtwarzania realiow walk" to bardzo gruba przesada... Wszak mechanika zostala ta sama, to sa tylko zmiany w dzwieku, grafice, mapach, scenariuszach itp. Jednym slowem w duzej mierze sztafaz. A tymczasem warunki z Afryki pln. dosc daleko odbiegaly od tychze na froncie zachodnim - czesc roznic da rade uwzglednic (np w konstrukcji scenariuszy) jednak czesci niebardzo (np. decydujacego wplywu na losy potyczek naglych zmian pogody)

Komentarz: zanonimizowany820

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl