Warrior Kings to strategia czasu rzeczywistego osadzona w klimatach fantasy, która okazała się jedną z najbardziej niedocenionych produkcji ubiegłego roku w naszym kraju. Niedługo na zachodzie firmy Black Cactus i Empire Interactive wydadzą dodatek do Warrior Kings o podtytule Battles i miejmy nadzieję, że w przyszłości trafi on także do polskich sklepów. Tymczasem zapraszam do pobrania wersji demonstracyjnej Warrior Kings: Battles z naszego działu Pliki.
Warrior Kings to strategia czasu rzeczywistego osadzona w klimatach fantasy, która okazała się jedną z najbardziej niedocenionych produkcji ubiegłego roku w naszym kraju. Niedługo na zachodzie firmy Black Cactus i Empire Interactive wydadzą dodatek do Warrior Kings o podtytule Battles i miejmy nadzieję, że w przyszłości trafi on także do polskich sklepów. Tymczasem zapraszam do pobrania wersji demonstracyjnej Warrior Kings: Battles z naszego działu Pliki.
Demo zawiera 4 misje tutorial oraz pozwala na rozgrywkę w trybie skirmish.
Warrior Kings: Battles to oficjalny dodatek do strategii czasu rzeczywistego Warrior Kings. Akcja toczy się 100 lat po wydarzeniach opisanych w podstawowej wersji gry. Po śmierci ostatniego władcy z dynastii Artosa, kraina Orbis straciła spójność polityczną i podzieliła się na szereg skłóconych ze sobą prowincji. Gracz ponownie musi wziąć sprawy w swoje ręce i zjednoczyć Orbis. Autorzy przygotowali nową kampanię składającą się z 22 rozbudowanych misji, co gwarantuje ponad 30 godzin rozgrywki. Koncepcyjnie rozgrywka nie zmieniła się w stosunku do pełnej wersji gry. Nadal decydującym czynnikiem jest sprawnie działająca gospodarka i rozwinięta ekonomia, a dopiero gdy zadbamy o oba te czynniki, to możemy myśleć o potężnej armii...(encyklopedia)
GRYOnline
Gracze
Steam

Autor: Przemysław Bartula
W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.