Demo Crackdowna podbija serca graczy

W związku z wczorajszą, amerykańską premierą trzecioosobowej gry akcji o nazwie Crackdown, Microsoft ujawnił kilka danych statystycznych na temat dzieła ekipy Real Time Worlds. Najważniejszą z informacji jest fakt, że demo produktu zdobyło wśród graczy ogromną popularność, trafiając łącznie do miliona odbiorców.

Marek Grochowski

Komentarze

W związku z wczorajszą, amerykańską premierą trzecioosobowej gry akcji o nazwie Crackdown, Microsoft ujawnił kilka danych statystycznych na temat dzieła ekipy Real Time Worlds. Najważniejszą z informacji jest fakt, że demo produktu zdobyło wśród graczy ogromną popularność, trafiając łącznie do miliona odbiorców.

Demo Crackdowna podbija serca graczy - ilustracja #1

Tyle właśnie osób ściągnęło pokazową wersję gry za pośrednictwem usługi Xbox Live Marketplace. Dodajmy, że tak wysoki wynik osiągnięto w niecały miesiąc po debiucie dema. Plik cieszył się sporym zainteresowaniem już w kilka chwil po opublikowaniu – ustanowił m.in. 24-godzinny oraz 7-dniowy rekord w liczbie pobrań.

Warto zauważyć, że jak na grę, która miała być pretekstem do reklamowania bety Halo 3, Crackdown zbiera nader wysokie noty. Zachodnie serwisy internetowe (1UP, Eurogamer oraz WorthPlaying) przydzieliły mu 9 na 10 punktów. Trochę niżej produkt oceniają IGN (nota 8.0) oraz GameSpot (7.8). My z kolei zapraszamy do zapoznania się z recenzją Lordaerona, zamieszczoną na łamach portalu Gry-OnLine.

7.8

GRYOnline

7.1

Gracze

OCEŃ
Oceny

Microsoft nie ma związku z obniżką cen X360

Następny
Microsoft nie ma związku z obniżką cen X360

Hotel Dusk: Room 215 niebawem w Europie

Poprzedni
Hotel Dusk: Room 215 niebawem w Europie

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl