Demiurge Studios wspomoże produkcję pecetowej wersji Mass Effect

Zarząd studia Demiurge poinformował, że dołączy ono do firmy Bioware i wspomoże ją w produkcji pecetowej edycji Mass Effect. Głównym celem zespołu będzie praca nad optymalizacją kodu gry, będącej konwersją z konsoli Xbox 360.

Piotr Doroń

Zarząd studia Demiurge poinformował, że dołączy ono do firmy Bioware i wspomoże ją w produkcji pecetowej edycji Mass Effect. Głównym celem zespołu będzie praca nad optymalizacją kodu gry, będącej konwersją z konsoli Xbox 360.

Nie będzie to pierwsze tego typu zadanie powierzone firmie Demiurge Studios. Można powiedzieć, że specjalizuje się ona w tej dziedzinie. Podobnych prac podejmowała się już bowiem kilkukrotnie. Wystarczy wspomnieć, że członkowie studia zajmowali się m.in. pierwszymi dwoma odsłonami cyklu Brothers in Arms, Bioshockiem, a także Medal of Honor: Airborne.

Przypominamy, że światowy debiut pecetowej edycji Mass Effect zapowiadany jest na maj 2008 roku. ME na PC będzie charakteryzować się zmodyfikowanym interfejsem użytkownika, a także poprawioną w stosunku do pierwowzoru oprawą wizualną – grę uruchomimy w wyższych rozdzielczościach ekranu. W trakcie zmagań zauważymy też inne zmiany, np. w ekwipunku. Więcej informacji na jej temat dostarczy Wam nasza Encyklopedia.

Mass Effect

Mass Effect

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 20 listopada 2007

Informacje o Grze
8.5

GRYOnline

8.7

Gracze

9.4

Steam

OCEŃ
Oceny
  • BioWare
  • EA / Electronic Arts
  • PC
Podobało się?

1

Piotr Doroń

Autor: Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

Ludo ergo sum - O ciekawych czasach i kłopotach z recenzjami

Następny
Ludo ergo sum - O ciekawych czasach i kłopotach z recenzjami

Byli pracownicy Naughty Dog zakładają nową firmę

Poprzedni
Byli pracownicy Naughty Dog zakładają nową firmę

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl