Zarząd studia Demiurge poinformował, że dołączy ono do firmy Bioware i wspomoże ją w produkcji pecetowej edycji Mass Effect. Głównym celem zespołu będzie praca nad optymalizacją kodu gry, będącej konwersją z konsoli Xbox 360.
Zarząd studia Demiurge poinformował, że dołączy ono do firmy Bioware i wspomoże ją w produkcji pecetowej edycji Mass Effect. Głównym celem zespołu będzie praca nad optymalizacją kodu gry, będącej konwersją z konsoli Xbox 360.
Nie będzie to pierwsze tego typu zadanie powierzone firmie Demiurge Studios. Można powiedzieć, że specjalizuje się ona w tej dziedzinie. Podobnych prac podejmowała się już bowiem kilkukrotnie. Wystarczy wspomnieć, że członkowie studia zajmowali się m.in. pierwszymi dwoma odsłonami cyklu Brothers in Arms, Bioshockiem, a także Medal of Honor: Airborne.
Przypominamy, że światowy debiut pecetowej edycji Mass Effect zapowiadany jest na maj 2008 roku. ME na PC będzie charakteryzować się zmodyfikowanym interfejsem użytkownika, a także poprawioną w stosunku do pierwowzoru oprawą wizualną – grę uruchomimy w wyższych rozdzielczościach ekranu. W trakcie zmagań zauważymy też inne zmiany, np. w ekwipunku. Więcej informacji na jej temat dostarczy Wam nasza Encyklopedia.
GRYOnline
Gracze
Steam
1

Autor: Piotr Doroń
Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.