Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 14 sierpnia 2007, 10:09

autor: Piotr Doroń

Debiut Halo 3 sukcesem komercyjnym na poziomie 155 milionów dolarów?

Koncern Microsoft jest pewny, że najnowsza, trzecia odsłona kultowego cyklu Halo będzie wielkim sukcesem komercyjnym. Pewność giganta wzmocniły najpierw świetne wyniki zapisów przedpremierowych (milion takowych w samych tylko Stanach Zjednoczonych!), a ostatnio przewidywania analityków firmy.

Koncern Microsoft jest pewny, że najnowsza, trzecia odsłona kultowego cyklu Halo będzie wielkim sukcesem komercyjnym. Pewność giganta wzmocniły najpierw świetne wyniki zapisów przedpremierowych (milion takowych w samych tylko Stanach Zjednoczonych!), a ostatnio przewidywania analityków firmy.

Twierdzą oni, że dzień rozpoczęcia światowej sprzedaży Halo 3 (25 września w Stanach Zjednoczonych) powinien przynieść firmom Bungie oraz Microsoft aż 155 milionów dolarów przychodu. Oznaczałoby to, że gra, kosztująca niecałe 60 dolarów, miałaby się sprzedać aż w 2,5 milionach egzemplarzy w zaledwie 24 godziny.

Tak duży przychód pozwoliłby Halo 3 na objęcie pierwszego miejsca amerykańskiej listy przebojów, pozostawiając w tyle Spider-Mana 3 (dotychczasowy lider ze sprzedażą na poziomie 151 mln dolarów) oraz poprzednie odsłony serii Halo, z których lepiej radziła sobie popularna dwójka (125 milionów przychodu).

Czy tak się rzeczywiście stanie? Dowiemy się tego pod koniec przyszłego miesiąca. Zapraszamy Was do zapoznania się z informacjami na temat Halo 3, zgromadzonymi na łamach naszej Encyklopedii.

Piotr Doroń

Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

więcej