Day of Defeat: Source już blisko
Historia marki Day of Defeat ściśle wiąże się z rynkowym bytem serii Half-Life, ponieważ pierwsza komercyjna edycja „Dnia Klęski” była właściwie rozwiniętym wariantem słynnej wieloosobowej modyfikacji debiutanckiego dzieła firmy Valve Software. Teraz po premierze Half-Life 2 nadchodzi nowa wersja DoD, wykorzystująca „silnik” Source. Autorzy nadają właśnie niniejszemu produktowi ostatnie szlify.
Radosław Grabowski
Historia marki Day of Defeat ściśle wiąże się z rynkowym bytem serii Half-Life, ponieważ pierwsza komercyjna edycja „Dnia Klęski” była właściwie rozwiniętym wariantem słynnej wieloosobowej modyfikacji debiutanckiego dzieła firmy Valve Software. Teraz po premierze Half-Life 2 nadchodzi nowa wersja DoD, wykorzystująca „silnik” Source. Autorzy nadają właśnie niniejszemu produktowi ostatnie szlify.
Według słów developerów powinniśmy ujrzeć Day of Defeat: Source jeszcze przed końcem września, czyli potwierdza się nasz news z 25 lipca 2005 - cyt.: „zadebiutuje (...) najpóźniej za dwa miesiące” . Grę będzie można nabyć w postaci samodzielnej za pośrednictwem usługi Steam (opcja pobierania pojawi się na tydzień przed oficjalną premierą, ale dopiero w dniu tej ostatniej użytkownicy dokonają aktywacji) lub w specjalnym pakiecie z Counter-Strike: Source, mającym równocześnie trafić do sklepów. Automatyczny dostęp do nowej wersji DoD otrzymają posiadacze zestawów Half-Life 2 Gold i Half-Life 2 Silver.




Gracze
Steam
Komentarze czytelników
Brisk. Legend

z jednej strony kretynska mapka z zaznaczonymi pozycjami swoich graczy i ikonki nad wlasna druzyna zeby przypadkiem kogos niechcaco nie postrzelic
d333d333 -> jeżeli mapka Ci sie nie podoba, jeżeli ikony nad głowami tak samo to przeciez mozesz zawsze to wyłaczyć, więc nie rozumiem o co tyle krzyku.
Za darmo nic nie ma, jakos ja własnie marnie widze rozwój DoD'a bez valve, a ze jest steam, nie narzekam, tym bardziej że to bydle załatwia za mnie wszystkie aktualizacje i inne duperele ;-)
zanonimizowany15295 Generał
o to ze jesli nie da sie tego wylaczyc u wszystkich, ze strony serwera np, to nie ma sensu chyba zebym sobie 'utrudnial' gre... wiesz o co mi chodzi? o ciemne pomieszczenie. piwnice. korytarz. cokolwiek. biegniesz. nagle wpadasz na kogos. widzisz tylko sylwetke. przez ulamek sekundy obaj zastanwiacie sie wtf? strzelic na slepo do byc moze kolegi? wlaczyc latarke w miedzyczasie dostajac kulke? wycofac sie (rezygnujac z fraga;)? dzieki takim 'udogonieniom' tego juz nie ma....
Brisk. Legend

d333d333 tak rozumiem Cie doskonale. Ale tk jak były tak są dalej, moze nie tyle ale i tak są. Czasami to jest przeciez odruch, ułamek sekundy i najpierw naciskasz spust a potem dopiero zauważasz, że tam jakaś ikonka była ;-) Ale juz no jesli chodzi o klanówki to takich tk już jest jeszcze mniej dzieki i wyuczonej wspolpracy i porozumiewaniu się ;-)
Brisk. Legend

małe uaktualnienie:
celowanie "z ręki" ma byc jako drugi sposób celowania ;-)
A tak nic sie ponoc w tym wypadku nie zmieniło, czyli kropka, krzyzyk czy co tak kto ma ustawione jest ciągle w grze. Dodatkowym smaczkiem w grze maja być [takze ponoć] alternatywne "ciosy" broniami, czyli min. uderzenia barem ;-) Ale tak na prawde wszystko będzie pewne 26 wrzesnia :]
neXus Senator

A tak BTW - edycja kolekcjonerska HL2 rozprowadzana w Polsce jest edycją "silver"?