Czyżby nowy konkurent dla Doom 3, S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl i Half-Life 2?
Pięć uzbrojonych osób w pomieszczeniu magazynowym, ale cztery z nich prezentują zdecydowanie wrogie nastawienie do jednej. Nagle ta ostatnia rozświetla półmrok długą serią pocisków karabinowych, szatkujących natychmiast stojącego najbliżej oponenta. Wszystko okraszone jest obłokami siwego dymu i nieprzeniknionym deszczem iskier, sypiących się z ostrzeliwanych przy okazji powierzchni metalowych (istne marzenie spawalniczego fetyszysty). Właśnie dynamiczne sytuacje tego typu maja być standardowym motywem w kolejnej grze z gatunku FPS, szykowanej obecnie przez ojców Shogo: Mobile Armor Division oraz cyklu Blood i No One Lives Forever.
Radosław Grabowski
Pięć uzbrojonych osób w pomieszczeniu magazynowym, ale cztery z nich prezentują zdecydowanie wrogie nastawienie do jednej. Nagle ta ostatnia rozświetla półmrok długą serią pocisków karabinowych, szatkujących natychmiast stojącego najbliżej oponenta. Wszystko okraszone jest obłokami siwego dymu i nieprzeniknionym deszczem iskier, sypiących się z ostrzeliwanych przy okazji powierzchni metalowych (istne marzenie spawalniczego fetyszysty). Właśnie dynamiczne sytuacje tego typu maja być standardowym motywem w kolejnej grze z gatunku FPS, szykowanej obecnie przez ojców Shogo: Mobile Armor Division oraz cyklu Blood i No One Lives Forever.
Otóż pracownicy studia Monolith Productions przygotowują w kooperacji z Vivendi Universal Games tajemniczy projekt, który ujawnią w przyszłym tygodniu podczas tegorocznej edycji prestiżowych targów E3 (Electronic Entertainment Expo). Według twórców nowy produkt będzie można opisać, jako swoisty mariaż filmów spod znaku The Matrix i The Ring. Na razie udostępniono wyłącznie samotny screenshot - zamieściliśmy go poniżej.


S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla
S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl
Data wydania: 20 marca 2007
GRYOnline
Gracze
Steam
Komentarze czytelników
James_007 Generał

po screenie wyglada to jak Doom III czyli kiepsko ;) dla mnei nierealistyczna grafa
HL2 IMHO jest zbyt kolorowa, a STALKER'ze grafa jest własnie taka jak byc powinna :)
zanonimizowany26519 Generał
Walic grafe gleboko w zadek bo co mi po niej ja kw dzisiejszych grach brakuje najwazniejszego czyli gameplay'a oraz w wiekszosci przypadkwo nawet klimatu :]
zanonimizowany115322 Senator
^
racja: to tak jak z Far-Cry: kwiki i jęki zachwytu a przecież to puste jak bęben dobosza...
Vejt Senator

screen fajny ale taki screen każdy może zrobić zobaczymy jak gra wyjdzie
Trzepiskor Senator
jaki tam konkurent przeciez na tym screene nic za wiele nie widac
poczekamy jak wyjdzie i sie zobaczy